Ekrany za grzejnikami

1. Data: 2010-05-07 08:17:10

Temat: Ekrany za grzejnikami
Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przy okazji remontu padla propozycja zamontowania ekranow za grzejnikami.
Prawde mowiac mam watpliwosci czy jest sens sie w to pchac. Gdybysmy
byli na etapie instalacji od zera, wtedy nie mialbym obiekcji. Ale
teraz, operacja wiazalaby sie z demontazem kaloryferow, ponownym
montazem, spuszczaniem wody z ukladu, etc. A zawsze cos sie moze zepsuc,
urwac w miedzyczasie.
Dom jest ocieplony styropianem (10cm chyba).
Czy takie ekrany sa warte calej operacji? Podejrzewam, ze koszt
(de)montazu przekroczy oszczednosc na energii.

2. Data: 2010-05-07 10:10:33

Temat: Re: Ekrany za grzejnikami
Od: "szat" <2...@1...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mikolaj Rydzewski" <m...@c...pl> wrote in message
> [...]
> Czy takie ekrany sa warte calej operacji? Podejrzewam, ze koszt
> (de)montazu przekroczy oszczednosc na energii.

No bez jaj, nie trzeba spuszczac wody, nalezy tylko zakrecic zawór przy
kaloryferze. Sciagniecie kaloryfera jest proste jak cholera, pewnie nawet
twój 8 letni syn móglby to zrobic.

--
Radek

3. Data: 2010-05-07 10:23:25

Od: Mikolaj Rydzewski <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

szat wrote:
> No bez jaj, nie trzeba spuszczac wody, nalezy tylko zakrecic zawór przy
> kaloryferze. Sciagniecie kaloryfera jest proste jak cholera, pewnie
> nawet twój 8 letni syn móglby to zrobic.

Nie ma zaworu.

4. Data: 2010-05-07 10:31:56

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikolaj Rydzewski wrote:

> Nie ma zaworu.

A musiałyby być dwa...

5. Data: 2010-05-07 10:38:13

Od: PeJot <P...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mikolaj Rydzewski pisze:
> [...]
> byli na etapie instalacji od zera, wtedy nie mialbym obiekcji. Ale
> teraz, operacja wiazalaby sie z demontazem kaloryferow,

Nie trzeba zdejmować kaloryfera. Ekran może składać się z kilku
dopasowanych kawałków.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

6. Data: 2010-05-07 10:44:15

Od: hephalump <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-07 12:23, Mikolaj Rydzewski pisze:

> Nie ma zaworu.

No to będzie tez okazja do zamontowania zaworów. Powinny być.

--
<<śmierć wegetarianom>>
to powiedział *hephalump*

7. Data: 2010-05-07 11:36:08

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 May 2010 10:17:10 +0200, Mikolaj Rydzewski napisał(a):

> teraz, operacja wiazalaby sie z demontazem kaloryferow, ponownym
> montazem, spuszczaniem wody z ukladu, etc. A zawsze cos sie moze zepsuc,
> urwac w miedzyczasie.

Za żeliwnymi bez problemu zamontujesz bez demontażu. Docinasz pod uchwyty,
odginasz trochę kaloryfer, wciskasz. Kleisz na wikol.

Nienawidzę kaloryferów...

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

8. Data: 2010-05-07 15:41:28

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

> No to będzie tez okazja do zamontowania zaworów. Powinny być.
Wątkotwórca napisał "Czy takie ekrany sa warte calej operacji? Podejrzewam,
ze koszt
(de)montazu przekroczy oszczednosc na energii." umiesz odpowiedzieć mu na
to pytanie?

9. Data: 2010-05-08 23:01:17

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hephalump" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> No to będzie tez okazja do zamontowania zaworów. Powinny być.

często w mieszkaniach spółdzielczych i innych gdzie instalacja w budynku nie
jest własnością własciciela mieskzania nie są montowane zawory na powrocie z
kaloryferów. Robi się to celowo aby uniemożliwić zdjęcie kaloryfera i
zastąpienie go np takim bez podzielnika ciepła. Często spółdzielnie nie
wyrażają zgody na montaż zaworów powrotnych.
IMHO jeżeli dom jest z zewnątrz ocieplony, to montaż ekranów nie ma
najmnieszego sensu a przy tym same ekrany wyglądają mało estetycznie. Nie
montuj. Szkoda czasu i pieniędzy.
--
Jackare

Kuchenka 50cm
montaz pochlaniacza szafkowego
Sposoby na grzyba w lazience
Jak przytwierdzić listwę do styropianu?
Grzyb na suficie w łazience - przesłanki.