Ekspertyza.

1. Data: 2000-01-28 20:39:16

Temat: Ekspertyza.
Od: "amazonis" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bank Światowy przetoczył opinię rządowi oświeconemu???
1-za dużo ludzi pobiera rentę w Polsce.
2-zaapelował do władz o likwidację ren trochę niepełnosprawnym.
3-zaapelował o likwidację zakładów specjalnych dla niepełnosprawnych.
Bank Światowy ma tak dużo własności w Polsce ,dlatego
żąda wykonalności swoich ekspertyz.
Mamy dowody ?nawet prasa pisze oficjalnie o zwiększonej umieralności w
Polsce.
Jak dalej wielki komornik z wielki wąsem za zgodą najasniejszych
będzie wysprzedawał była jak, byle szybciej oraz za byle co,
Staniemy się pariasami w 100%.
Bezrobocie przekracza wszelkie granice-teraz dołączą ONYCH
Niektórym zabiorą grosze płacone w myśl ekspertyzy.
Co wtedy wzrośnie (domyślamy się wszyscy)
Brakuje dla kolesiów może na nowe stołki.
Kochani już pokazuje swoje Ja.EKSPERTYZAMI do natychmiastowej
wykonalności.(oraz wzrost procentów bankowych-w myśl rządu gospodarka jest
w stanie kwitnącym to co sie dzieje)KTO NAS OKŁAMUJE.
W Albionie powstaje cichy bunt przeciw takim zagrywkom??
Popularność spadla do 25%poparcia.
Co nasi następcy będą robić????
Wrócą czasy przedwojenne??
Wasze ulice- nasze fabryki i kamienice.
Dowiecie się co wasz czeka w niedługim czasie.
Jeden z Onych napisał na temat Izy Pur Rahnama.
To jest dalszy ciąg.
Dość świetnych oraz pięknych rzeczy co nas czekają w przyszłości.
Dlaczego nikt o tym nie napisze (boicie się)
Ta sprawa was dotyczy.
O Taki dobrobyt na niwach Edenu nie ma co się martwić>
Oni tam się nie spieszą. (cieszy mię to- oni się tam znajdą tylko w Hadesie)
Nie dawno otrzymałem dane>>.(jeszcze ktoś się chciał włamać)
Uszanowanie Jan 2

2. Data: 2000-01-28 23:18:17

Temat: Re: Ekspertyza.
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

amazonis napisał(a):

> Bank Światowy przetoczył opinię rządowi oświeconemu???

Przez kogo??
> 1-za dużo ludzi pobiera rentę w Polsce.

Wystrzelać rencistów

> 2-zaapelował do władz o likwidację ren trochę niepełnosprawnym.

Sprecyzuj trochę niepełnosprawny

> 3-zaapelował o likwidację zakładów specjalnych dla niepełnosprawnych.

A samych niepełnosprawnych nie? Cud prawdziwy

> Bank Światowy ma tak dużo własności w Polsce ,dlatego
> żąda wykonalności swoich ekspertyz.

Tak około 60 % udziałów w bankowych już nie nasze.
Biga wykupili niemcy.
Uwaga drodzy ON być może nie długo zostaniemy odizolowani jako
darmozjady lub czyraki na zdrowym ciele naszego UKOCHANEGO
KAPITALISTYCZNEGO KRAJU

> [...]
> Jak dalej wielki komornik z wielki wąsem za zgodą najasniejszych
> będzie wysprzedawał była jak, byle szybciej oraz za byle co,

To jeszcze nie jesteśmy?

Nie wiem śmiać się czy płakać? Nie mam siły na jedno i drugie to idę
spać!

ciach

--
Pozdrowka
Apik

3. Data: 2000-01-29 08:30:06

Temat: Odp: Ekspertyza.
Od: "amazonis" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Apik <a...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@c...pl...

> Przez kogo??

Ekspertów Banku Swiatowego!!!
Nazwiska opisują wszystkie gazety??

Nie znasz naszego oświeconego rządu??oraz ich klakierów??
dziwne??może prawdziwe!!!!!!!!

> Wystrzelać rencistów

Po co jak dalej ta reforma zda egzamin,to po paru latach
nie trzeba płacic rent>>>
Sami przeniosą się do bram raju...

> Sprecyzuj trochę niepełnosprawny

Po prostu komisja wedlug zaleceń ekspęrtów zabierze część rent
dla ONYCH!!!sprawa rozwiązana.
Many dla menedżerów z kas chorych-Onym zostanie przejście do raju.lub z reką
po kościół.
Na dworcu nie wolno psuje sie wizerunek ???????? DOCIERA.

> A samych niepełnosprawnych nie? Cud prawdziwy

Cud już się dzieje jak -Onych daja sobie radę
A wielki niszczyciel ma z głowy.

> [...]
> Uwaga drodzy ON być może nie długo zostaniemy odizolowani jako
> darmozjady lub czyraki na zdrowym ciele naszego UKOCHANEGO

Wykład nie potrzebny!!!!!
Zycz tym reformatorom zdrowia bo rozumu nikt im nie naleje.

> To jeszcze nie jesteśmy?

Coś nie cos zostało do sprzedaży...Komornik i pan z wasem jeszcze chcą
biznes
otworzyc dla pariasów?? CIEKAWYM JAKI I Z CZEGO.

> Nie wiem śmiać się czy płakać? Nie mam siły na jedno i drugie to idę
> spać!
>
> ciach

Nie płacz raczej się uśmiechnij jutro będzie lepiej??

Mróz łagodny -dzień pogodny -w telewizji bajki za bajkami??

> --
> Pozdrowka
> Apik
> a...@c...pl

Szczęścia zdrowia życzy Jan2

4. Data: 2000-01-29 13:14:25

Temat: Re: Odp: Ekspertyza.
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

amazonis napisał(a):

> [...]
>
> ciach

> Wykład nie potrzebny!!!!!
> Zycz tym reformatorom zdrowia bo rozumu nikt im nie naleje.

A by ich szlak a rozumu nie ma gdzie lać
ciach

> ciach
>
> Nie płacz raczej się uśmiechnij jutro będzie lepiej??
>
> Mróz łagodny -dzień pogodny -w telewizji bajki za bajkami??
Łagodny u nas to prawie sybir drze wiatrem jak 150!

--
Pozdrowka
Apik

Re: Dla zmotoryzowanych