Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"

671. Data: 2010-11-15 13:07:04

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska"
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> sympatyczną. Miała natomiast figurę bardzo kobiecą, w przeciwieństwie do
> tej pierwszej dziewczyny obfitą tam, gdzie trzeba. Jeden z chłopaków nie
> spuszczał z niej wzroku i myślę, że nie robił tego celowo, po prostu tak
> już miał. ;) Nawet kiedy mówił coś do tej pierwszej, patrzył wciąż na tę
> drugą. W czasie, kiedy ich obserwowałam, może z 10% jego spojrzenia
> zajmowało coś innego niż ta dziewczyna. A nie byli parą na pewno, bo pary
> inaczej się zachowują. Ciekawe, czy już wie, że jest zakochany. ;))
> Niestety nie znam ich, więc nie sprawdzę.

Szara myszka to często bardzo niedoceniane przez otoczenie zjawisko. Należy
przed nimi przestrzegać, zwłaszcza mężczyzn.

Qra

672. Data: 2010-11-15 13:12:49

Temat: Re: Eksperyment "Kluzik-Rostkowska" wizualizacje vB -wyniki badan -errata
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jestem uważany za bardzo kontrowersyjną postać w tzw. środowisku. Mamy tu
> raczej do czynienia z podobieństwem "psychicznym" :-)

A, o to biega ... No fakt, wątek był o facjacie sensu stricte :)
Tyle, że jak tego gościa z TP za dobrze już nie pamiętam (dawno ten serial
oglądałem
- to był mój pierwszy 'dosrosły' serial, który mi rodzice pozwolili oglądać,
brat się nie załapał :) - pamiętam go jako ekscentryka, który
eksperymentował
na sobie, miał własne loty i zdaje się, że także dostęp do jakiejś wiedzy
tajemnej,
której jednak nie był w stanie 'sprzedać' :) Czy był skueczny - nie wiem.
Musiałby mi ktoś przypomnieć, czy maczał palce w 'odmianie' tego drugiego
dziwnego, co miał na początku burdelik (chyba był ojcem Odry, czy
jakoś tak) a potem chodził z marchewką ...

673. Data: 2010-11-15 13:15:36

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Szara myszka to często bardzo niedoceniane przez otoczenie zjawisko.
> Należy przed nimi przestrzegać, zwłaszcza mężczyzn.

Ha, u nas w pracy kiedyś chyba była nawet małą aferka z taką szarą myszka.
Szło wszystko, jak w telenoweli: ciąża, rozbite małżeństwo innego pracownika
itp itd.

Do Vilar, Redarta i S.
Kącik psychologiczny
Coż... równoczesność się kłania