Eksperymentalne ratatuj

1. Data: 2005-07-20 09:46:18

Temat: Eksperymentalne ratatuj
Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Władysław by pewnie powiedział, że to wcale nie jest ratatuj, ale co mi tam.
Otóż zrobiłam owo (cebula, pomidory, papryka, cukinia, bakłażan i trochę mięska)
i cóś mnie podkusiło i dodałam 3 posiekane maciupkie piekielne papryczki.
Zrobiło się iście piekielne. Więc aby załagodzić wkroiłam do garnka 2 plastry
świeżego ananasa i jeszcze troszkę podusiłam. Wyszło cóś rewelacyjnego i nawet
mój małżonek, który jest kuchennym tradycjonalistą chwalił (i nie tylko, bo go
nocą przyłapałam jak to wyżerał na zimno podczas gdy obok spokojnie spoczywały
nietknięte kotlety schabowe).
Pozdrawiam - Agnieszka

2. Data: 2005-07-20 19:43:32

Temat: Re: Eksperymentalne ratatuj
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> Władysław by pewnie powiedział, że to wcale nie jest ratatuj, ale co mi tam.
> Otóż zrobiłam owo (cebula, pomidory, papryka, cukinia, bakłażan i trochę mięska)

Jakie toto mięsko było?

Ewa

3. Data: 2005-07-21 05:52:14

Od: "batory" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie toto mięsko było?

Toto miesko to była drobno pokrojona i osmażona łopatka wieprzowa. Ale
niewiele, gdzieniegdzie się tylko po potrawie pęta
Pozdrawiam - Agnieszka

4. Data: 2005-07-21 21:45:55

Od: Papa <"szmoco[wytnij_ten_tekst]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

batory napisał(a):
> [...]
>>

> Toto miesko to była drobno pokrojona i osmażona łopatka wieprzowa. Ale
> niewiele, gdzieniegdzie się tylko po potrawie pęta

Uwielbiam potrawy z ananasem :)
Sosy słodko kwaśne ... mniami .... kurde o tej porze o jedzeniu ha ha ;)
Pozdrawiam.

ekspres do kawy - pomoc w wyborze
Z cyklu "Ucze sie gotowac": co do kurczaka ;)
zupa tajska jarska
kabaczek - z czym?
Toster firmy Home Electric - istnieje?