Ekspres do kawy

11. Data: 2008-06-02 18:23:05

Temat: Re: Ekspres do kawy
Od: Danny <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 17:02:59 +0200, adams99 napisał(a):

> Obejrzałem właśnie - mam podobny tylko "noname" - ten typ był robiony
> dla kilku firm (zelmer,aeg,krups), które dawały tylko swoje naklejki.
> Konstrukcja ich jest niemal identyczna (różnią się tylko lekko wyglądem)

Te które przytoczyłeś nie są podobne - EA150 mam od września i jestem
bardzo zadowolony - solidna metalowa konstrukcja (pojawiły się dwa odpryski
w zbiorniczku na dole gdzie ścieka resztka wody), poza tym kawa wychodzi
bardzo dobra. Oglądałem ostatnio w sklepie Zelmer
http://www.zelmer.pl/sprzet_kuchenny/ekspresy_wysoko
cisnieniowe/ekspres_maestro/
Najbardziej z zewnątrz podobny do AEG - przyjrzałem się kolbie - i tutaj
widać zasadniczą różnicę - niestarannie wykonana, chyba płytsza niż w AEG.

Daniel
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

12. Data: 2008-06-02 18:32:37

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny pisze:

> [...]
> widać zasadniczą różnicę - niestarannie wykonana, chyba płytsza niż w AEG.

W takim razie i ten będę musiał obmacać :) Dzięki za informacje.

Adam

13. Data: 2008-06-03 11:00:12

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adams99" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Też mi się tak wydawało że to lipa okrutna. Więc został mi na razie do
> wyboru Kenwood i Severin. Nic innego nie widzę w tym przedziale cenowym.
> Być może uda mi się zwiększyć kwotę do 800zł.

Kolego, SAECO z 'niższej półki" zawsze bedzie lepszy od Kenwooda lub
Severina. Jesli lubisz dobrze zrobioną kawe to radzę abyś ograniczył się do
makich marek jak właśnie SAECO lub Gaggia. Ekspresy są właściwie
niezniszczalne i robią wyśmienitą kawę.

14. Data: 2008-06-03 12:00:28

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:

> [...]
> Severina. Jesli lubisz dobrze zrobioną kawe to radzę abyś ograniczył się do
> makich marek jak właśnie SAECO lub Gaggia. Ekspresy są właściwie

Oglądałeś model Nina w sklepie? Polecam to zrobić. Gaggia nie brałem pod
uwagę ale zaraz przeglądnę dostępne modele.

Adam

15. Data: 2008-06-03 12:14:06

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:
Jesli lubisz dobrze zrobioną kawe to radzę abyś ograniczył się do
> makich marek jak właśnie SAECO lub Gaggia. Ekspresy są właściwie
> niezniszczalne i robią wyśmienitą kawę.

Hmm a co powiesz na GAGGIA Evolution Espresso? Mam możliwość kupienia w
cenie 470zł

16. Data: 2008-06-03 20:02:32

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po przeczytaniu wielu cennych rad odpuszczam sobie ten przedział cenowy.
Kupno czegoś rozsądnego w tej cenie jest raczej niewykonalne.

W tej chwili rozpatruje Gaggia New Baby dose lub Saeco Odea Go.

17. Data: 2008-06-04 06:56:47

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 3, 10:02 pm, adams99 <a...@g...pl> wrote:
> Po przeczytaniu wielu cennych rad odpuszczam sobie ten przedział cenowy.
> Kupno czegoś rozsądnego w tej cenie jest raczej niewykonalne.
>
> W tej chwili rozpatruje Gaggia New Baby dose lub Saeco Odea Go.

To kolejna rada z gatunku (bez)cenych: nie przegnij w druga stronę :-)
Znajomy w efekcie różnych dywagacji na temat ekspresów posiada teraz
urządzenie Saeco (nazwy nie pamiętam) o wydajności do 200 filiżanek na
godzinę :-)

--
ZZ@private

18. Data: 2008-06-04 07:13:21

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po przeczytaniu wielu cennych rad odpuszczam sobie ten przedział cenowy.
> Kupno czegoś rozsądnego w tej cenie jest raczej niewykonalne.
> W tej chwili rozpatruje Gaggia New Baby dose lub Saeco Odea Go.

Rzuć okiem na ten model. Gwarantuję, ze bedziesz zadowolony jeśli robisz 1-3
kawy dziennie.

http://www.euro.com.pl/ekspresy-cisnieniowe/saeco-ar
monia.bhtml

Za zaoszczędzone pieniądze kup zapas kawy do ekspresow cisnieniowych

http://www.allegro.pl/item370413532_lavazza_espresso
_crema_e_gusto_250g_data_luty_2010.html

krotka instrukcja:

1) Używaj świeżą filtrowana wodę
2) Przed parzeniem włącz ekspres do prądu aby glowica sie magrzała
3) Ubijaj lekko kawę na sitku przed parzeniem
4) wylewaj wodę ze zbiornika jesli nie uzywasz ekspresu (stojąca dluzszy
czas woda sie psuje)
5) raz na miesiąc przeprowadz odkamienienie ekspresu.
6) smacznego

19. Data: 2008-06-04 14:19:50

Od: adams99 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:

> [...]
> czas woda sie psuje)
> 5) raz na miesiąc przeprowadz odkamienienie ekspresu.

Serdeczne dzięki za rady - kawki piję dwie dziennie i to czarne. W
przyszłym tygodniu wybieram się do Miejskiej Macalni w celu zapoznania
się z tym co mają na składzie a zakupu pewnie dokonam przez net.
Wybór ograniczam do Saeco/Gaggia - lepiej kupić raz a porządnie :)

Adam

20. Data: 2008-06-04 17:24:35

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:g24804$g3$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> czas woda sie psuje)
> 5) raz na miesiąc przeprowadz odkamienienie ekspresu.

Nie kupuj tego wymagającego pieszczot badziewia.
Z powyższej listy jedynie punkty 1,4 i 6 mają sens przy przyzwoitym
ekspresie.
W szczególności uwaga na pkt 3, ubicie kawy wpływa znacząco na jej
smak. Jak ktoś lubi lure ubija lekko, jak woli mocniejszą to i musi
sie do ubicia przyłożyć.
Punkt 5 sugeruje że autor albo sam nie spełnia punktu 1 albo ma jakiś
dziwny filtr do wody ;-)

--
ZZ@private

dziura w rynnie - jak zalatac?
wszystkomające roboty
zmywarka whirlpool adg 931 - oznaczenia programow?
jak wlaczyć ze szpakami
Pranie - pytanie do pań