dziura w rynnie - jak zalatac?

1. Data: 2008-06-01 13:32:30

Temat: dziura w rynnie - jak zalatac?
Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zwykla stalowa rynne, ostatnio znalazlem w niej dziure. Czym ja
mozna sensownie zalatac?

2. Data: 2008-06-01 15:00:13

Temat: Re: dziura w rynnie - jak zalatac?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sposobów jest wiele. Zależy, czy ma to byc łata "profesional" czy
prowizorka.
Ja dałem łatę wewnątrz rynny z papy termozgrzewalnej i trzyma już 3 lata. W
tym roku kolejną dziurę załatałem uszczelniaczem dekarskim plus tkanina
szklana. Tez trzyma
Jacek

3. Data: 2008-06-02 11:05:53

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> [...]
> Ja dałem łatę wewnątrz rynny z papy termozgrzewalnej i trzyma już 3
> lata. W tym roku kolejną dziurę załatałem uszczelniaczem dekarskim plus

Dzieki, czyli polozyles te tkanine z dwoch stron i cala zalales tym
uszczelniaczem?

4. Data: 2008-06-02 12:20:34

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko od środka.
1. wyczyścić
2. posmaroawać uszczelniaczem
3. położyć tkaninę
4. posmarować raz jeszcze
5. gotowe
Jacek

5. Data: 2008-06-02 19:14:03

Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek pisze:
> Tylko od środka.
> 1. wyczyścić
> 2. posmaroawać uszczelniaczem
> 3. położyć tkaninę
> 4. posmarować raz jeszcze
> 5. gotowe
> Jacek
:)
dzieki, czyli wybrac lepiej ten uszczelniacz niz pape termozgrzewna?

6. Data: 2008-06-02 20:28:16

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że papa lepsza ale trudniejsza do położenia, bo potrzeba
palnika. Ja używałem lutlampy, ale ktos pożyczył i nie był łaskaw oddać,
więc druga łata była na zimno. Papa jest też grubsza i robi sie próg
pogarszajacy spływ wody. Łata na uszczelniaczu jest cieńsza.
Jacek

7. Data: 2008-06-03 12:50:12

Od: Dominik & Co <D...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
> Mam zwykla stalowa rynne, ostatnio znalazlem w niej dziure. Czym ja
> mozna sensownie zalatac?

Ja bym spróbował zakleić taśmą bitumiczną do obróbek dachowych.

--
Dominik (& kąpany)
RP

8. Data: 2008-06-03 12:58:01

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@o...pl> wrote in message news:g1u8f2$o8d$1@news.onet.pl...
> Mam zwykla stalowa rynne, ostatnio znalazlem w niej dziure. Czym ja
> mozna sensownie zalatac?

Jeżeli cynkowana - nalutować łatę z blachy ocynkowanej.
Wymienić ten odcinek (znowu lutowanie).
Wymienić na rynny PCW.

wszystkomające roboty
zmywarka whirlpool adg 931 - oznaczenia programow?
jak wlaczyć ze szpakami
Pranie - pytanie do pań
Boiler szumi