Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)

1. Data: 2001-10-09 19:20:57

Temat: Re: Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!)
Od: "Art(Gruby)" <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 09 Oct 2001 07:52:33 +0100, Krysia Thompson
<K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

>co jest? Nagle jestem specjalistka od niesmacznej kuchni. W
>Szkocji nie mieszkam, nie mieszkalam, ale dlaczego, swoja droga,
>ma sie nie korzystac z CALEGO zwierzecia? Myslisz, ze jak zarlam
>haggis (uprzednio tradycyjnie zasztyletowany), to tam , tego, one
>mogly byc????
>
>;)
>Krysia
>K.T. - starannie opakowana

Tam od razu niesmacznej...a do Szkocji masz najblizej...
A kto ich wie co oni tam wkladaja...;-))))))))

Art(Gruby)
"My sister got bitten by a moose once."

1. Data: 2001-10-10 10:50:33

Temat: Re: Ekstremalna kuchnia (niesmaczne!) jeszcze prosze!!!:-)))
Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapisalam sobie ponizszy post w mojej najtajniejszej skrytce i stwardnialo
we mnie na granit postanowienie, ze ile razy (wieczorem) bedzie mnie
ciagnelo do przekopania zawartosci lodowki, najpierw odgonie dziecko od
kompa 9i sobie (dwa razy co najmniej) rzeczony post przeczytam
wdzieczna za oryginalma diete odchudzajaca , bo udalo mi sie dostac do nich
lodygi i liscie, sewtry kiedys dziergalam namietnie, teraz troche mniej,
dzieci juz tak szybko nie rosna :-)))
--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-10 11:44:19

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hihihih, wyglada na to, ze juz od samego czytanie mam odlot!!!
Jakims cudem zmiksowaly mi sie dwa posty w jeden. Wiec macie pol kuchni- pol
robotek, hihi

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

1. Data: 2001-10-12 08:59:20

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sledzie, wedle naszych kryteriów zepsute. Sprzedaje
> się je we wzdętych puszkach, po otwarciu wydobywa się

Północna szwecja, potwierdzam. Akurat wczoraj rozmawiałem ze Szwedami w
knajpie na ten temat.

> Ze skandynawskich wynalazków to
> mnie kiedys Norweg poczęstował sałatką owocową na
> ostro ze słodką bitą smietaną - paskudztwo.
może być dobre. Czemu nie. Śledzie z bitą śmietaną też są dobre.

> - rekinie mięso jedzone na surowo po "skruszeniu"
> polegającym na co najmniej półrocznym zakopaniu
> w ziemi gdzieś w Skandynawii,
Islandia. Jakaś specjalna rasa rekina.

> W kuchni japonskiej jest
> shira-ko (?) - surowa sperma dorsza.
...a w Polsce i na Węgrzech się toto gotuje.

Chińskie jaja kacze na zielono są w smaku podobne do europejskiego sera
zgliwiałego. Chińczycy (niektórzy) mają taką samą odrazę do zepsutego i
sfermentowanego mleka (ser) jak Europejczycy (niektórzy) do chińskich
jaj.

Waldek, apiat` w Bierlinie

Re: Kuchnia ekstremalna
Re: Kuchnia ekstremalna