Ekwiwalent za urlop

1. Data: 2005-01-12 20:37:54

Temat: Ekwiwalent za urlop
Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak wyliczyc ekwiwalent za urlop dla 17 dni niewykorzystanych dni urlopu
wedlug Karty Nauczyciela.
Ile to procent podstawy pelnego etatu
Pozdrawiam
Marek

2. Data: 2005-01-13 20:37:32

Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Witam
> Jak wyliczyc ekwiwalent za urlop dla 17 dni niewykorzystanych dni urlopu
> wedlug Karty Nauczyciela.
Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem MENiS, stawka za jeden dzień urlopu
oblicza się dzieląc wynagrodzenie przez 30 (placówka feryjna) lub 21
(placówka nieferyjna-przedszkole) i mnożąc przez ilość dni urlopu.
Do wynagrodzenia bierzemy normalne składniki (bez ew. wiejskiego i
mieszkaniowego) oraz średnią z godzin ponadwymiarowych i zastępstw.
> Ile to procent podstawy pelnego etatu
Chyba procent pełnego wynagrodzenia? Ok. 57%

3. Data: 2005-01-14 20:29:02

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieszkaniowego) oraz średnią z godzin ponadwymiarowych i zastępstw.
> Chyba procent pełnego wynagrodzenia? Ok. 57%

To jak to mozliwe ze mi wyszlo za 17 dni niewykorzystanego urlopu
(pracowalem na pelny etat)
54 zl netto i to podobno zgodnie z prawem podobno jakas ustawa weszla od 1
lipca.
Moze cos ktos wie na ten temat.
Gdzie moge szukac informacji albo sie odwolywac
Kuratorium, Ministerstwo a moze PIP
Pozdrawiam
Marek

4. Data: 2005-01-15 08:47:49

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> To jak to mozliwe ze mi wyszlo za 17 dni niewykorzystanego urlopu
> (pracowalem na pelny etat)
> 54 zl netto

Cytat z KN:
Art. 66.

1. W razie niewykorzystania urlopu wypoczynkowego w całości lub części w
okresie ferii szkolnych z powodu niezdolności do pracy wywołanej chorobą lub
odosobnieniem w związku z chorobą zakaźną, urlopu macierzyńskiego, odbywania
ćwiczeń wojskowych albo krótkotrwałego przeszkolenia wojskowego -
nauczycielowi przysługuje urlop w ciągu roku szkolnego, w wymiarze
uzupełniającym do 8 tygodni. Urlop uzupełniający w ciągu roku szkolnego
przysługuje również dyrektorowi i wicedyrektorowi szkoły, którzy na
polecenie lub za zgodą organu prowadzącego szkołę nie wykorzystali urlopu
wczasie ferii szkolnych z powodu wykonywania zadań zleconych przez ten organ
lub prowadzenia w szkole inwestycji albo kapitalnych remontów.

2. W razie niewykorzystania przysługującego urlopu wypoczynkowego z powodu
rozwiązania lub wygaśnięcia stosunku pracy, powołania do zasadniczej służby
wojskowej albo do odbywania zastępczo obowiązku tej służby, do okresowej
służby wojskowej lub do odbywania długotrwałego przeszkolenia wojskowego -
nauczycielowi przysługuje ekwiwalent pieniężny za okres nie wykorzystanego
urlopu, nie więcej jednak niż za 8 tygodni

Być może zatem te 54 złote wynikają własnie z tego uzupełnienia do 8
tygodni? Wakacje mogą trwać i 10 tygodni. Tobie się wydaje, że należy ci się
za 17 dni, a tu może wchodzić w grę tylko 3...

--
RomanS
______________________________

5. Data: 2005-01-15 15:35:34

Od: "Marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tygodni? Wakacje mogą trwać i 10 tygodni. Tobie się wydaje, że należy ci
> się za 17 dni, a tu może wchodzić w grę tylko 3...

Na swiadectwie pracy dokladnie mam zapisane ekwiwalent za 17 dni
pracowalem od wrzesnia do konca grudnia jako starzysta.

Pozdrawiam
Marek

6. Data: 2005-01-17 08:25:52

Temat: Odp: Ekwiwalent za urlop
Od: " shreek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cs6m5u$oc6$...@n...onet.pl...

> [...]
> Do wynagrodzenia bierzemy normalne składniki (bez ew. wiejskiego i
> mieszkaniowego) oraz średnią z godzin ponadwymiarowych i zastępstw.

Tylko weź i jeszcze określ które to dni są urlopem nauczyciela.
Bo gwarantuję, że nie są to całe wakacje.

Ostatenie przepychanki w rządzie i nie tylko robią z tego zawodu już
całkowitą paranoję.
Spotkałem się z tym, że nauczyciele pisali podanie o urlop w okresie od ..
do....

P.M.
GG 1119311

7. Data: 2005-01-17 18:35:19

Temat: Re: Odp: Ekwiwalent za urlop
Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

shreek napisał(a):

> Tylko weź i jeszcze określ które to dni są urlopem nauczyciela.
> Bo gwarantuję, że nie są to całe wakacje.

Jeśli 'w naturze' to w zasadzie całe wakacje i ferie, jeśli ekwiwalent
lub poza wakacjami - to tylko 56 dni.

BogdanKa

Jak łatwo zarobić 100 zł...
Bezpłatne materiały edukacyjne
Przyklad prowadzenia lekcji
Konferencja dla osób uzależnionych od nałogów
Testy gimnazjalistów