Jak łatwo zarobić 100 zł...

1. Data: 2005-01-12 14:53:25

Temat: Jak łatwo zarobić 100 zł...
Od: "Marelas" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem - moje konto w serwisie Allegro.pl zostało zawieszone
za umieszczenie niedozwolonego linku w treści aukcji.
Nie mogę założyć kolejnego konta podając ten sam adres, ponieważ
napewno także zostałoby zawieszone.

Chcę nadal korzystać z Allegro, więc wpadłem na taki pomysł:
- zakładam nowe konto podając czyjś adres
- na adres tej osoby przychodzi kod służący do pełnej aktywacji konta
- przelewam na konto tej osoby zaliczkę (będzie miała gwarancję, że
nie jestem żadnym oszustem, bo dostanie moje dane osobowe przy przelewie)
Proponuję 50% przed i 50% po sfinalizowaniu transakcji
- ta osoba podaje mi kod i otrzymuje za fatygę 100 zł
- ja dokonuję pełnej aktywacji konta na Allegro.pl
- kupujących i sprzedających o innym adresie informuję w wiadomości,
którą każdy kontrahent otrzymuje automatycznie po wylicytowaniu towaru
- ja jestem zadowolony, bo mogę normalnie korzystać z Allegro i ta osoba,
ponieważ zarobiła 100 złotych bez żadnego kłopotu :-)

W grę wchodzi także odkupienie założonego wcześniej konta (może
mieć 0 komentarzy - istotne, aby zostało w pełni zaktywowane
poprzez odebranei listu z kodem albo założone przed wprowadzeniem
tego obowiązku).

Jeżeli chcesz mi pomóc i zarobić 100 zł to napisz:
m...@t...pl