Elektrokoagulacja

1. Data: 2004-02-06 18:03:05

Temat: Elektrokoagulacja
Od: "emka" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Na szyi zrobiła mi sie taka mała narośl, taka maleńka, jak niteczka. Nawet
lekarka, u której byłam z inną sprawą, a to jej pokazałam przy okazji, chyba
tak to nazwała. To jest maleńkie i w kolorze skóry, ale jak rośnie, to
brązowieje, więc jest to defekt kosmetyczny. Doradziła usunięcie metodą
elektrokoagulacji.
I tu mam prośbę - czy ktoś mógłby mi doradzić jakiś punkt w Krakowie, gdzie
mi to porządnie zrobią? Może jakiś dobry gabinet kosmetyczny? Może ktoś
robił sobie coś takiego?
Dziękuję i pozdrawiam
Ewa