Elektryczny garnek do gotowania ryży na parze...

1. Data: 2007-02-04 15:40:47

Temat: Elektryczny garnek do gotowania ryży na parze...
Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym uzyskać od Was informację co warte jest takie ustrojstwo?
Rozpietość cenowa 50 - 200zł, moce od 450 do700W, różne wykonania.
Urządzenie posiada również tackę do parowania warzyw.
Ja jednak chciałbym uzyskać informację od użytkowników tego sprzętu. Czy to
jest cokolwiek warte, jakie efekty, ile trwa takie uparowanie ryżu?

P.

2. Data: 2007-02-05 15:32:47

Temat: Re: Elektryczny garnek do gotowania ryży na parze...
Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@n...sgh.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek wrote:

> [...]
> Ja jednak chciałbym uzyskać informację od użytkowników tego sprzętu. Czy
> to jest cokolwiek warte, jakie efekty, ile trwa takie uparowanie ryżu?

Musi dobrze działać skoro używają tego w wietnamskich garkuchniach. Jak masz
liczną ryżolubną rodzinkę to podejrzewam, że ci się przyda. Inaczej chyba
nie warto.

--

Magdalena Fabrykowska Młotek

3. Data: 2007-03-01 18:24:01

Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest odlotowy - pod warunkiem że jest dobry
W kajpach sushi też takich używają.

Pozdrawaim - narazie Gość ale będę tu coraz częściej :)

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@n...sgh.waw.pl> napisał
w wiadomości news:14288426.yVk73MEl7n@foobar.pl...

4. Data: 2007-03-01 19:54:54

Od: "JaMyszka" <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar, 19:24, "Torn" wrote:
> Jest odlotowy - pod warunkiem że jest dobry
> W kajpach sushi też takich używają.

No nie bądź taki :)
Rzuć więcej słowem;p
Na czym polega ta odlotowość i dla jakiego modelu?
Jaka jest różnica między ryżem tak ugotowanym, a ugotowanym w sposób
tradycyjny?
W końcu to jeden sprzęt więcej do szafek kuchennych (dlaczego kuchnie
nie rosną w miarę gotowania?);p

> Pozdrawaim - narazie Gość ale będę tu coraz częściej :)

--
Pozdrawiam :)
JM

5. Data: 2007-03-01 20:01:39

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):

> [...]
> tradycyjny?
> W końcu to jeden sprzęt więcej do szafek kuchennych (dlaczego kuchnie

Cos tu sie nie zgadza, ryż do sushi jest po prostu inny i IMO nie ma
znaczenia gdzie go gotujesz.

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

6. Data: 2007-03-01 20:17:34

Od: "Torn" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma różnicy w ryżu, tylko na zajętości rąk i pilnowaniu czasu gotowania.
przy niektórych modelach (np. kenwood) po 10 min. sam przełącza się w tryb
podtrzymywania emperatury. Można spokojnie dokończyć aktualnie
przygotowywane półprodukty umyć ręce a dopiero potem zająć się studzeniem i
doprawianiem ryżu. Zwykle dostępne są na rynku 1,8 litra choć są napewno i
większe ale na własne oczy nie widzałem.

Jeśli chodzi zaś o kuchnie to faktycznie mogłyby rosnąć.... i nie tylko
kuchnie ;)

knedliki bułczane POMOCY
Watrobki rybne
Faworki
Przepraszam, temat stary jak świat - Gofry
garnek do gotowania na parze