Elektryka - szybko

1. Data: 2001-10-16 23:03:29

Temat: Re: Elektryka - szybko
Od: "Krzysztof Lyzwa" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boni Sułkowski" <b...@d...pl> napisał w
wiadomości news:9q3gul$lht$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

> Powinieneś. Ale, a propos kuchenki, masz wpisane w legitymację "urządzenia
> grzejne"? ;-)))

Bez jaj.
Wystarczy, że ma "instalacje".
Przecież nie rozbiera kuchenki, tylko ją podłącza.
Ma wiedzieć, gdzie podłączyć fazę, gdzie N, a gdzie PE.

IMHO wystarczy, jak wpisze długopisem nr uprawnień, podpisze się czytelnie
imieniem i nazwiskiem i wpisze adres.
Jakby chciał podłączać więcej kuchenek, to wtedy pieczątka się przyda...