"Elf" Krosno

1. Data: 2004-12-28 09:46:56

Temat: "Elf" Krosno
Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cudem jakimś wyszukałam sobie idealny fotel do biurka o nazwie
"Elf". Wiem tylko, gdzie można go kupić w Warszawie, niestety,
sprzedawcy w tym sklepie nie chcą mi go pokazać, mówią, że muszę
sobie zamówić u producenta w ciemno (tapicerkę też w ciemno). Ja
w ciemno zamawiać nie chcę. Namiarów na producenta dać nie chcą,
wiem tylko, że urzęduje w Krośnie. Czy ktoś może zna jakiegoś
producenta foteli do biurka w Krośnie? To drogi fotel, a skoro
producent i tak wiózłby jeden tylko fotel do rzeczonego sklepu,
to może go równie dobrze dowieźć gdzie indziej, albo przynajmniej
powiedzieć, z jakimi sklepami w Warszawie współpracuje, tak,
żebym mogła podjechać i organoleptycznie fotel sprawdzić.

Ufam, że grupowicze z Krosna pomogą, jeśli tu są... Byłabym
strasznie, ale to strasznie wdzięczna.

--
Pozdrowieństwa,
Daga

2. Data: 2004-12-28 10:26:40

Temat: Re: "Elf" Krosno
Od: "Marcin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.nowystyl.com.pl ?

3. Data: 2004-12-28 11:02:06

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin pisze w news:cqrccv$l08$1@news.onet.pl

> www.nowystyl.com.pl ?

Tak, to jest to! DZIĘKI OGROMNE!!

4. Data: 2004-12-28 11:22:57

Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 2004-12-28 12:02:06 niejaki Daga napisał:
> Marcin pisze w news:cqrccv$l08$1@news.onet.pl

> Tak, to jest to! DZIĘKI OGROMNE!!

poszukaj na allegro - ja tam kupiłem fotel właśnie tej firmy - nówka sztuka
za ~60% ceny sklepowej - i to jeszcze z odroczoną płatnością - tzn fotel
przyszedł serviskiem, złożyłem, posiedziałem powąchałem i jak się spodobał
to zapłaciłem - w międzyczasie okazało się pająk jest nie od tego modelu -
nie było najmniejszego problemu z wymianą na inny - gość ma chyba nicka
greg, gregor - albo jakoś tak

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

5. Data: 2004-12-28 15:47:37

Od: Daga <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p0li pisze w news:ppsb1aiim9v8$.dlg@p0li.z.dialoga

> nie było najmniejszego problemu z wymianą na inny - gość ma chyba nicka
> greg, gregor - albo jakoś tak

O, widzisz, dzięki za poddanie pomysłu. Zwłaszcza, że właśnie
dziś po 7 miesiącach i trzykrotnym proszeniu allegro wreszcie
przysłało mi kod aktywacyjny. ;-)

--
Pozdrowieństwa,
Daga
http://www.modus-vivendi.w.pl
http://www.proinfo.pl/ustron2004/

NTG! komplet narożny kuchenny
Jak urządzić salon ?
Gdzie żyrandol w Warszawie
Kuchenka elektryczna Mastercook
bojler gazowy zużywa więcej od junkersa ?