Elocom a ciąża

1. Data: 2004-07-14 09:44:40

Temat: Elocom a ciąża
Od: "misiaola" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chce prosić o radę, bo mam duże wątpliwości.
Mam atopowe zapalenie skóry i jestem w 31 t.c. Na początku ciąży odstawiłam
wszelkie maści, szczególnie te sterydowe. Ostatnio zmiany się nasiliły - mam
je na dłoniach (wszytskie uciążliwe objawy AZS).
Właśnie wróciłam od dermatologa, który zapisał mi Elocom (2 x dziennie).
W archiwum grup znalazłam sprzeczne informacje, z których reasumując wynika,
że maści tej należy unikać a jak już, stosować z ogromną ostrożnością.
Zdziwił mnie więc spokój z jakim pan doktor wypisywał receptę.
Czy ktoś mógłby poradzić - jak to jest ze sterydami w trzecim trymestrze
ciąży? Czy faktycznie nie ma się czego bać? Czy przecierpieć jeszcze te 2
miesiące? Ale potem chciałabym karmić......

Będę wdzięczna za wskazówki!
pozdrawiam, Ola i Maluszek (~16.09)

2. Data: 2004-07-15 08:56:11

Temat: Re: Elocom a ciąża
Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby poradzić - jak to jest ze sterydami w trzecim trymestrze
> ciąży? Czy faktycznie nie ma się czego bać? Czy przecierpieć jeszcze te 2
> miesiące? Ale potem chciałabym karmić......

Witaj,
ja tez mialam ost taki klopot, ze laryngolog zalecil mi antybiotyk w
kroplach, mowiac, ze moge to stosowac w ciazy, a na ulotce bylo napisane, ze
nie ... Moze zadzwon do swojego ginekologa lub zapytaj eksperta na Forum
www.nasz-bocian.pl

pozdrawiam
Agnieszka

hydrokolonoterapia
Laserowa korekcja wady wzroku - czas rehabilitacji
ugryzienie przez psa
sterylizacja - jak i gdzie to załatwić
Kwas foliowy a anemia?