Pytanie o toniki na tradzik do cery tlustej (help)....

1. Data: 2004-07-14 11:26:56

Temat: Pytanie o toniki na tradzik do cery tlustej (help)....
Od: "ToR" <T...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam bardzo duzy problem, gdzy zawsze urzywalem tonikow firmy CLEARASIL, a byly
one naprawde odpowiednie, gdyz mialy dzialanie wysuszajace ( a ja mam cere
tlusta ), a teraz niestety wycofali je z produkcji i zamiast tego wprowadzili
nowe :/ .Problem nie bylby taki duzy, gdyby nie to ze te wszytkie nowe srodki
sa NAWILZAJACE a ja nie moge ich uzywac bo mam tlusta cere :/ .A wiec prosze o
pomoc w porazeniu mi jakiegos zamiennika toniku, bardz kremu zelowego, bo sam
nie moge nic znalesc. Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam

Rafal Kula

------------------
www.mojeakwa.prv.pl

2. Data: 2004-07-14 13:21:27

Od: "Meg" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ToR" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tlusta cere :/ .A wiec prosze o pomoc w porazeniu mi jakiegos zamiennika
> toniku, bardz kremu zelowego, bo sam nie moge nic znalesc. Z gory bardzo

pl.rec.uroda :))

pozdr Magda

3. Data: 2004-07-17 08:16:18

Od: "Mike" <m...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

benzacne- tonik
> [...]
sam
> nie moge nic znalesc. Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

Elocom a ciąża
hydrokolonoterapia
Laserowa korekcja wady wzroku - czas rehabilitacji
ugryzienie przez psa
sterylizacja - jak i gdzie to załatwić