Emulsja delikatnie złuszczająca

1. Data: 2003-04-28 14:37:05

Temat: Emulsja delikatnie złuszczająca
Od: "eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio nabyłam, zupełnie przez przypadek taką do twarzy Johnson&Johnson.
Nie wiedziałam, że to ma taki drobny piasek, przekonałam się dopiero w domu.
I teraz mam problem. Nie wiem czy takie coś można stosować parę razy
dziennie, bo ja zwykłam myć buźkę przynajmniej 3 razy w ciągu dnia. A
pilingu nie można chyba za często robić.
Czy lepiej kupić jeszcze jedną już bez tych złuszczających drobinek, a tą
stosować czasami? Jak myślicie?

Pozdrawiam Eliza

1. Data: 2003-04-28 14:44:04

Temat: Re: Emulsja delikatnie złuszczająca
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

eliza wrote:
> [...]
> pilingu nie można chyba za często robić.
> Czy lepiej kupić jeszcze jedną już bez tych złuszczających drobinek, a tą

Jesli masz cere delikatna/wrazliwa/naczynkowa to raczej kup inny, a tego
uzywaj sporadycznie. Przy innych cerach raczej nie powinien zaszkodzic.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-28 15:01:20

Od: "Joasia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pewnie ta w różowej tubie...proponuję uzywać jej raz na jakiś czas ( np.2
razy w tygodniu), a z tej samej serii, dokupić emulsję w białej tubie, jest
super do częstego mycia twarzy; delikatna.

Pozdr, Joasia z Lublina.

Petrole Lotion - odstąpię
Smugi po samoopalaczu :-(
Nivea rozśitlający