Encyklopedia Roslin Ozdobnych na CD

1. Data: 2000-01-07 10:49:46

Temat: Encyklopedia Roslin Ozdobnych na CD
Od: Hanna Celoch <h...@i...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taka Encyklopedie i bardzo czesto z niej
korzystam, ale bardzo duzo w niej "pustych miejsc"
tzn. jest nazwa rosliny, ale nie ma fotografii
i opisu. Czy to takie wydanie? (moze jest juz nowsze?)
Zle zainstalowana plyta?

Pozdrawiam

Hanna Celoch

1. Data: 2000-01-07 11:48:04

Temat: Re: Encyklopedia Roslin Ozdobnych na CD
Od: "Anna A." <a...@k...ae.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>tzn. jest nazwa rosliny, ale nie ma fotografii
>i opisu. Czy to takie wydanie? (moze jest juz nowsze?)

Tez mam taka plyte - dostalam na gwiazdke. bardzo pożyteczne, ale faktycznie
nie ma niektorych zdjec, wiec po prostu chyba ich nie ma. Mam wydanie
pierwsze wiec pewnie jest "pierwsze i ostatnie" jak na razie ;-)))

AnkaA.

Odp: Mirt - tarczniki
Re: Bonsai
Odp: M a s a n o b u Fukuoka --- naturalne ogrodnictwo....
archiwa grupy, czyli gdzie szukac o kretach.
Dziękuję!