Re: tęsknie!

1. Data: 2000-01-07 10:50:07

Temat: Re: tęsknie!
Od: a...@b...gnet.pl (agora) szukaj wiadomości tego autora

> JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ WIOSNY!!!

Och jej.... Ja tez mialabym ochote usiasc na tarasie i patrzec na zielen i patrzec,
i patrzec ...
I jeszcze lapac promienie sloneczne.

A.

Infoseek Onet.pl najlepsze narzedzie do przeszukiwania polskiego
Internetu - juz ponad 6 mln zindeksowanych stron! Sprawdz go
(http://www.onet.pl )!

--
Newsy przez www ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

1. Data: 2000-01-07 11:55:43

Od: "Anna A." <a...@k...ae.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ WIOSNY!!!

Och jej.... Ja tez mialabym ochote usiasc na tarasie i patrzec na zielen i
patrzec, i patrzec ...
I jeszcze lapac promienie sloneczne.

Tak. I pokosic trawnik, powalczyc z chwastami...
I wieczorem podlewac rosliny, a do tego pobawic sie z psem...

Jeszcze troszke trzeba poczekac...niestety <:-(((((

AnkaA.

1. Data: 2000-01-08 21:42:01

Temat: Odp: tęsknie!
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna A. <a...@k...ae.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:854jj5$ptl$...@s...man.poznan.pl...

> Och jej.... Ja tez mialabym ochote usiasc na tarasie i patrzec na zielen i
> patrzec, i patrzec ...

Mnie najbardziej satysfakcjonuje patrzenie dopiero wtedy gdy sobie dobrze
popracuję w ogrodzie.
Czy wy również tak odczuwacie czy wystarcza Wam same patrzenie?
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-01-10 08:44:22

Od: "Anna A." <a...@k...ae.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Marusiński napisał(a) w wiadomości:
<859b8o$mo2$3@aquarius.webcorp.com.pl>...

>Mnie najbardziej satysfakcjonuje patrzenie dopiero wtedy gdy sobie dobrze
>popracuję w ogrodzie.
>Czy wy również tak odczuwacie czy wystarcza Wam same patrzenie?

Eeeee... no ja lubie PATRZEĆ ale dopiero jak cos zrobie.
Bo dopiero wtedy milo się patrzy i ma się satysfakcje.
Zwłaszcza wieczorem jak się człowiek odskrobie z brudu po robocie.

AnkaA.

1. Data: 2000-01-10 10:45:06

Od: "basia" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna A. <a...@k...ae.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:85c5fl$ah1$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
> Bo dopiero wtedy milo się patrzy i ma się satysfakcje.
> Zwłaszcza wieczorem jak się człowiek odskrobie z brudu po robocie.

No i wyjmie te resztki dżdżownic z butów ;)
Basia.

Encyklopedia Roslin Ozdobnych na CD
Odp: Mirt - tarczniki
Re: Bonsai
Odp: M a s a n o b u Fukuoka --- naturalne ogrodnictwo....
archiwa grupy, czyli gdzie szukac o kretach.