Endometrioza

1. Data: 2001-09-27 14:59:52

Temat: Endometrioza
Od: "Zygmunt" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj opublikowalam na grupie moj list pt: "Stany zapalne od 12 lat....".
Dzisiaj dowiedzialam sie o takiej wlasnie chorobie jak Endometrioza. Objawy
by sie zgadzaly. Czy ktos zna moze jakies linki do stron lub ksiazek gdzie
znajde wiecej informacji o tej chorobie? Czy jest mozliwe, ze cierpie
wlasnie na taka chorobe???

Dzis i jutro w Lodzi jest jakas konferencja poswiecona tej chorobie. Czy
ktos o niej slyszal? Czy wejscie na taki wyklad jest bezplatny, czy
zamkniety tylko dla fachu medycznego. Mieszkam okolo 100 km od Lodzi , wiec
moglabym jutro sie tam zjawic lub wyslac mojego chlopaka aby posluchal
informacji na ten temat .

2. Data: 2001-09-27 17:53:56

Temat: Re: Endometrioza
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zygmunt" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> by sie zgadzaly. Czy ktos zna moze jakies linki do stron lub ksiazek gdzie
> znajde wiecej informacji o tej chorobie? Czy jest mozliwe, ze cierpie

Udaj się jak najszybciej do lekarza, a on stwierdzi czy cierpisz na
endometriozę.
Rozpoznanie endometriozy może być pewne dopiero po bezpośrednim obejrzeniu
wypełnionych krwia torbieli. Jest to możliwe podczas przeprowadzonej w
znieczuleniu ogólnym laparoskopii.
Objawy endometriozy
- bóle skurczowe podczas menstruacji, w ostatnim dniu przeradzające się w
bóle o nasileniu zbliżonym do skurczów porodowych
- ból podczas stosunku
- obnizona płodność, jeśli choroba zaatakowała jajowody.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

Zatkane ucho
med.alternatywna
skurcze żołądka
WOLONTARIAT OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH I SPRAWNYCH W POLSCE Re: AKCJA INTERNET
grupy pokarmowe