Endoproteza-Gdzie?

1. Data: 2009-03-30 19:52:14

Temat: Endoproteza-Gdzie?
Od: netka <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przygotowywuję się do zabiegu wszczepienia endoprotezy stawu
biodrowego. Lekarze stwierdzili, że już czas, bo zwyrodnieniom ulega
kregoslup, staw kolanowy i drugi staw biodrowy. I stąd moje pytanie.
napewno niektórzy z Was przeszli już ten zabieg i ciekawa jestem
Waszych opini odnośnie klinik, w których byliście operowani. Ja
jestem przed wyborem szpitala. Zastanawiam się pomiędzy kliniką w
Warszawie, Poznaniu lub na Śląsku. Mój zabieg podobno jest bardzo
ryzykowny- dysplazja od urodzenia, martwica główki panewki, skrócenie
nogi i duża rotacja miednicy. Kazdy lekarz u którego się konsultowałam
daje mi małe szanse powodzenia zabiegu. Chciałabym wybrać najlepszych
specjalistów w tej dziedzinie żeby wykluczyć ryzyko niedopatrzeń - w
grę wchodzi moja sprawność. Obecnie chodzę bez większych problemów,
ruchomość w stawie też nie jest najgorsza, ale im dłużej będę zwlekać
tym gorsze podobno powikłania. Chciałabym usłyszec Waszą opinie Drodzy
Użytkownicy, własne doświadczenia, które kliniki i których lekarzy
polecacie.

pozdrawiam
Aneta

2. Data: 2009-03-31 06:40:57

Temat: Re: Endoproteza-Gdzie?
Od: "Marek P" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Warszawie, Poznaniu lub na Śląsku. Mój zabieg podobno jest bardzo

>pozdrawiam
>Aneta

Witam
Ja miałem serwis ;) w Poznaniu na 28 Czerwca, kiedyś gadali u Degi.
Zdrówka

Zus rozliczył mi rentę #2 : jak policzyć pdatek ?
ZUS rozliczyłrentę...
Dofinansowanie zakupu sprzetu rehabilitacyjnego
Ośrodek Rehabilitacyjno Wypoczynkowy "Kamyczek"
zasiłek pielegnacyjny