Enovoum C4 light vs. Avene Opt. UV

1. Data: 2004-03-15 11:51:32

Temat: Enovoum C4 light vs. Avene Opt. UV
Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Panie,
ja wlasnie z pytankiem dotyczacym tych dwoch kremikow.
Moze mial ktos okazje porownac? Probek nie ma, bo juz dawno na wlasnej
skorze, bym stwierdzila, czy sie do uzytku nadaje ktorys z nich.
Krotko mowiac, szukam czegos, co da pewna, choc nie jakas olbrzymia ochrone,
a bedzie do zniesienia dla cery bardzo przetluszczajacej sie, ale wrazliwej
i to tez bardzo.
Jak najlzejsze, juz niech sie blyszczy (byle nie jak wazelina:), byle nie
ciazylo, porow nie zatykalo i choc troche pielegnowalo. No i te dwa wydaja
sie spelniac wymogi, co do ochrony i pielegnacji, ale ktory lzejszy?
Justy moze, bo wiem, ze kopalnia wiedzy o dermokosmetykach :)
Lub inna mila i doswiadczona urodowiczka.
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2004-03-15 16:11:23

Temat: Re: Enovoum C4 light vs. Avene Opt. UV
Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Moze mial ktos okazje porownac?

Probowalam tylko Avene Optimale UVA/UVB 15, wiec nie moge porownac, ktory
lepszy.

>Probek nie ma, bo juz dawno na wlasnej
> skorze, bym stwierdzila, czy sie do uzytku nadaje ktorys z nich.

Probki Avene mozna dostac w niektorych aptekach - uzywalam takiej w tubce 5
ml.

> [...]
> Jak najlzejsze, juz niech sie blyszczy (byle nie jak wazelina:), byle nie
> ciazylo, porow nie zatykalo i choc troche pielegnowalo.

Wg mnie Avene spelnia te wymagania. Tzn. tylko lekko natluszcza, dobrze sie
wchlania, zawiera wode termalna - wiec pielegnuje, ladnie pachnie. Zawiera
filtry mineralne, a te moga zatykac pory, ale ja tego u siebie nie
zauwazylam. No ale korzystalam tylko z probki, wiec nie wiem jaka dziala na
dluzsza mete.

1. Data: 2004-03-15 16:11:26

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ojojoj, oczywiscie Evonum C4 (Light) - tak to powinno wygaldac :)
Misia

1. Data: 2004-03-15 18:23:25

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z własnych doświadczeń znam tylko Evonum.
bardzo dobrze nawilża, chroni przed UV tak samo jak avene, zawiera wiecej
substancji pielęgnujących. po nałozeniu daje matowy efekt, ale nie utrzymuje
sie on długo. pachnie czymś w stylu migdałów. jest b.delikatny.
jedyna wada: z metalowej tubki w trakcie używania schodzi płatkami biała
farba.

1. Data: 2004-03-15 18:37:07

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> z własnych doświadczeń znam tylko Evonum.
[ciach]

A ile kosztuje? Do kupienia w aptekach?

1. Data: 2004-03-15 18:54:21

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile kosztuje?
pięćdziesiat kilka złoty

> Do kupienia w aptekach?
tak, w wawie jest np. w aptece w klifie. również przez internet na stronach
Biomed. mona chyba też u dystrybutora- jest grzieś w okolicach mariottu w
wawie (mogę poszukać namiarów)

1. Data: 2004-03-15 19:19:00

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mona chyba też u dystrybutora- jest grzieś w okolicach mariottu w
> wawie (mogę poszukać namiarów)

U dystrybutora mozna kupowac detalicznie? Jesli mozesz, to podaj namiary.

1. Data: 2004-03-15 19:37:11

Od: "Misia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [ciach]
>
> A ile kosztuje? Do kupienia w aptekach?

Znalazlam go na storonce www.bio-med.pl - 52 zl bodajze
Dystybutor za to Dermservice o mailu - m...@d...com.pl
tanszy, ale za to drozsza przesylka.
A za Avene chca u nas od 59 do 60 paru zlotych w aptekach.
A widze, ze wybor bedzie trudny jednak, ale dzieki za spostrzezenia.
Deyzja w trakcie podejmowania nadal :)
Pozdrawiam cieplo
Misia

1. Data: 2004-03-15 19:55:47

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam go na storonce www.bio-med.pl - 52 zl bodajze
> Dystybutor za to Dermservice o mailu - m...@d...com.pl
> tanszy, ale za to drozsza przesylka.
> A za Avene chca u nas od 59 do 60 paru zlotych w aptekach.

No i Avene jest w mniejszym opakowaniu (40 ml), tak wiec cenowo Evonum jest
atrakcyjniejszy.

1. Data: 2004-03-15 20:58:53

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U dystrybutora mozna kupowac detalicznie? Jesli mozesz, to podaj namiary.
Podobno tak (tak mówił ich przedstawiciel handlowy)- a nawet jeśli nie
sprzedaż detaliczna, to może chociaż info o współpracujacych aptekach
Derm-Service Pologne
ul. Chałbińskiego 8 warszawa
tel: 622 39 95; 622 68 44

a tak w ogóle, to kosmetyki Evaux są w niektórych hurtowniach
farmaceutycznych i można poprosić u siebie w aptece, żeby zamówiono np.
Evonum C4- jest duża szansa, że się uda.

porównałam sobie składy evonum c4 light i hydrance optimale uv i jednak jako
krem miejski obstawiałabym evonum- zawiera przyzwoite stężenia ochronnych
przeciwutleniaczy- vit.C (1%) oraz vit.E (2%) no i jest nieco tańszy. Z
drugiej strony dla cery bardzej wrazliwej być moze lepsze będzie Avene-
właśnie ze zwględu na krótszy skład
i brak tych witamin (w końcu wit.c może nieco podrażniać)

Sprawdzilam polecane, polecam nowe
Maseczka Elseve do wlosow farbowanych
no, skoro juz jestem, to dalej nawijam (demakijaz i nie tylko)
farba
Re: Balsam do ciała