EoT kaszanki z miodem

1. Data: 2000-03-14 10:13:02

Temat: EoT kaszanki z miodem
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolę sobie zacytować dwa maile, które otrzymałem od firmy BiCOM w
odpowiedzi na zwróconą im uwagę.
Dotyczy pl.rec.kuchnia, dlatego wywlekam je na grupę

sadyl

----------
From: p...@i...com.pl (Przemyslaw Plecka)
Organization:BiCom

Nieomieszkamy tak zrobic, chociaz nie sa to nasi kursanci
tylko studenci WSZ. To co zrobimy to nie bedziemy im udostepniac
naszych skrzynek.

----------
From: J...@b...slupsk.pl (BiCom - Wisniewska Jolanta)

Przepraszamy bardzo, ale niestety rzecz nie dotyczny naszych kursantów,
tylko studentów WSZ, którym czasowo zostały udostępnione skrzynki
naszych
kursantów.
Jeszcze raz przepraszamy
Jolanta Wiśniewska

----------

1. Data: 2000-03-14 19:03:38

Temat: Re: EoT kaszanki z miodem
Od: Aneta Reluga <a...@a...w.sygnaturce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemiła osoba, chcąca być znana jako sadyl,
napisała w wiadomości <3...@p...onet.pl>:
> Pozwolę sobie zacytować dwa maile, które otrzymałem od firmy BiCOM w
> odpowiedzi na zwróconą im uwagę.
> Dotyczy pl.rec.kuchnia, dlatego wywlekam je na grupę

[ciach]
> [...]
> Przepraszamy bardzo, ale niestety rzecz nie dotyczny naszych kursantów,
> tylko studentów WSZ, którym czasowo zostały udostępnione skrzynki

No nie mogę...
Co to jest WSZ? Wyższa Szkoła... i co dalej? Zgaduję, że pewnie
Zarządzania?
Do licha ciężkiego, jak takie łosie stamtąd wychodzą, to nic
dziwnego, że ten kraj się sypie :(
Przepraszam, że nie na temat grupy, ale po prostu aż mi głupio :(
An.
--
a...@r...mif.pg.gda.pl | Ta krowa była wymierzona we mnie!...
-------------------------' (Fox Mulder)

1. Data: 2000-03-15 07:17:59

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Reluga wrote:

> Przemiła osoba, chcąca być znana jako sadyl,

ach dziękuję :)))

> napisała w wiadomości <ciach>
> No nie mogę...
> Co to jest WSZ? Wyższa Szkoła... i co dalej? Zgaduję, że pewnie
> Zarządzania?

a może Wieloletnie Studia Zastępcze ??
:)
sadyl