Epi i prawo jazdy. [wiem ze juz bylo]

1. Data: 2004-06-29 11:17:06

Temat: Epi i prawo jazdy. [wiem ze juz bylo]
Od: Bartek Krzemień <b...@s...jest.bee.klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

przegladalem archiwa tej grupy oraz grup poswieconych pracy, i w ktoryms
z watkow jazdy bylo o prawie jazdy. na dzien dzisiejszy wiadomo mi ze
nie mozna o nie starac sie po trzech latach po skonczeniu zazywania
lekow. natomiast w tamtym watku ktos napisal, ze w europie zachodniej
jesli jest sie pod scisla kontrola lekarska i zazywa wszystko jak
nalezy, to mozna miec prawo jazdy. stad wiec moje do Was pytanie - czy
to prawda, a jesli tak, to czy zmienilo sie cos w polskim prawie po 1
maja tego roku?

dzieki serdeczne za odpowiedzi,
pozdrowko,
--
::Bartek Krzemien:: : Czas nie szanuje mojej zieleni
:: therix@IRCNet :: B : Wyrywa korzenie wszystkich wątłych kwiatów

2. Data: 2004-06-29 17:14:04

Temat: Re: Epi i prawo jazdy. [wiem ze juz bylo]
Od: "..::*Kameljandy*::.." <k...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"Bartek Krzemień" <b...@s...jest.bee.klub.chip.pl> napisał w
wiadomości news:40e14fd2@news.vogel.pl...

> [...]
> nalezy, to mozna miec prawo jazdy. stad wiec moje do Was pytanie - czy
> to prawda, a jesli tak, to czy zmienilo sie cos w polskim prawie po 1

Z tego co wiem, to przepisy się nie zmieniły w tej sprawie. Zmienia się
raczej podejście do tematu.
Zajrzyj na Forum Neuronet. Link poniżej w sygnaturce. Temat był obficie
tam poruszany i to całkiem niedawno.
--
Forum Neuronet => http://tinyurl.com/2rzge

Dlaczego?
Nowy Handbike
Praca ON a "ustawa" i kodeks pracy i chronione stanowisko
Ustroń 2004 - termin zgłoszeń do 30 czerwca !!!
Przedstawiciel i Obrońca Praw ON poszukiwany