Epizod depresyjny

1. Data: 2008-05-10 15:27:49

Temat: Epizod depresyjny
Od: "mmm" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam wiekszosc objawow (spowolnienie ruchowe i myslowe, minimalizacja
motywacji, czerpanie przyjemnosci z calodniowego nic nie robienia, wrecz
dziadzienia, itd.). Przyczyną jest przepracowanie (przechodzilem 3 miesieczna
katorge piszac dyplom i realizujace w tym samym czasie duzy projekt w pracy,
bedac atakowanym przez zazdrosnych kolegow, majac niemale problemy w domu
rodzinnym; to byla po prostu katorga, lykalem nurofen popijajac kawą i
napojami energetyzujacymi, nie spalem nocami, itd.).

Jak z tego wyjsc? Mam nadzieje, ze to tylko epizod. Mialem traumy w
dziecinstwie i inne takie, moge byc bardziej podatny. Ale to raczej tylko maly
-sredni epizod. Inna sprawa, ze pierwszy raz w zyciu dbam o siebie, wysypiam
sie, mam czas na odpoczynek. Na poczatku myslalem, ze to dlatego jestem taki
pasywny, bo zachlysnalem sie odpoczynkiem. Ale to jest raczej depresja, zbyt
dlugo to trwa (miesiac), mimo, iz juz przestalo mi sie podobac i tesknie za
aktywnoscia.

--
mmm

2. Data: 2008-05-10 15:28:20

Temat: Re: Epizod depresyjny
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 10 May 2008 15:27:49 +0000 (UTC), mmm napisał(a):

> [...]
> dlugo to trwa (miesiac), mimo, iz juz przestalo mi sie podobac i tesknie za

To opis niezłej sielanki. Dzisiejsi maturzyści za miesiąc będą tak samo
reagować i wspominać :-DDD

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

3. Data: 2008-05-10 15:37:04

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mmm" napisał

> pierwszy raz w zyciu dbam o siebie

To ma niewiele wspólnego z depresją :)

> to jest raczej depresja, zbyt dlugo to trwa (miesiac), mimo, iz juz
> przestalo mi sie podobac i tesknie za aktywnoscia.

To też raczej o depresji nie świadczy, bo zdajesz sobie sprawę ze
swojego stanu i pragniesz jego zmiany.

--
Pozdrawiam - Aicha

Wstęp tylko dla...