Esbek czarodziej od gruntów KK

21. Data: 2009-05-14 07:57:17

Temat: Re: Esbek czarodziej od gruntów KK
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Podaj te szczegóły, bo nie zakumałem ;)
> Pełnił funkcję w tamtym odległym już czasie (początki instytucji skoków
> to 1989)
> równorzędną obecnemu Prezesowi Kasy Krajowej - czyli Grzegorzowi
> Biereckiemu.
> O to chodzi ?

nie no redart, napisałeś, że prezio (czyli kto?) był prezesem kasy
krajowej. nic tu się nie zgadza :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/

22. Data: 2009-05-14 08:02:12

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message

niestety, na tym polega ta mentalnosc, kto nie znami - ten przeciwko nam.
I najlepiej go zniszczyć, zrównać z ziemią. Kazdą opozycję, każdy
alternatywny głos.
Zostawic monopartię z jedna przewodnią myślą.

To smieszne i ciekawe jak bardzo rzadzaca klika kolesi jest slaba albo
umoczona,
skoro jakies tam SKOKI czy PiS jest az takim zagrozniem! :)

Pozdrawiam,
Duch

P.S.
czy to nie taka ucieczka od wolnosci o której pisał Fromm?

23. Data: 2009-05-14 08:02:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

07&news_cat_id=1012&layout=1

> prewencyjnie ... Duch miał podnieśc swoją, a Tyś się tu napatoczył,
> niebożę ...
> trudno ...
> CIAAAACH .

"... i podniósł rękę do ciosu. Lecz omskła się wonczas czerwonemu
rycerzowi ręka i zamachnięta szablica jak pierun na jego własny łeb
spadła. Szczęściem w hełmonie był stalowym, co uchroniło go od szkody
większej, ale od guza wielkiego jak słoniowe jajo, nie dało już rady
uchronić. I upadł rycerz na kolana, bogów swoich zagramanicznych
wzywając, a ku krajowym bóstwom plugawo złorzecząc. A łeb go łokrutnie
napierdalał..."

24. Data: 2009-05-14 08:04:54

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie no redart, napisałeś, że prezio (czyli kto?) był prezesem kasy
> krajowej. nic tu się nie zgadza :)
No masz rację, nie było to precyzyjne. Ale jak dla mnie dużo nie zmienia.
Nie byłem nawet pewien, jak to pisałem, czy Lech, czy może Jarek.
Ale nie o to chodziło.
Kasa Krajowa, Fundacja Na Rzecz Polskich Związków Kredytowych
oraz np. największy SKOK (Stefczyka) jak wiele innych instytucji
w tym ruchu stanowią praktycznie jedność organizacyjną.
Nawzajem sobie krzyżują stanowiska - tu jest prezesem, a tam
członkiem Rady Nadzorczej. Siedzą w tych samych budynkach itp.
Są oczywiście tarcia i konflikty interesów - ale w tym klinczu wszyscy
są 'skazani na porozumienie' ...

25. Data: 2009-05-14 08:11:30

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> [...]
> No masz rację, nie było to precyzyjne. Ale jak dla mnie dużo nie zmienia.
> Nie byłem nawet pewien, jak to pisałem, czy Lech, czy może Jarek.

w zasadzie nie zmienia nic, faktycznie.
a jednak - to raczej nie jest dobra praktyka, takie, no nazwę to
niestety, trochę "pleplanie".

> [...]
> członkiem Rady Nadzorczej. Siedzą w tych samych budynkach itp.
> Są oczywiście tarcia i konflikty interesów - ale w tym klinczu wszyscy

czyli - życie?
na moim lokalnym poletku mogę zaobserwować wymianę kadrową w gminnych
instytucjach - ten sam człowiek wędruje przez wodociągi, wydziały
architektury czy urzędy gminy. on z zawodu jest kerownikiem.

a spojrzeć na partie - ileż to już ich było, ileż nazw, ileż ugrupowań.
a mordy te same.

26. Data: 2009-05-14 08:16:17

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> członkiem Rady Nadzorczej. Siedzą w tych samych budynkach itp.
> Są oczywiście tarcia i konflikty interesów - ale w tym klinczu wszyscy

Znowu 'prewencyjnie', podam np. adresy:
Fundacja na Rzecz Polskich Związków Kredytowych
Władysława IV 22 81-743 Sopot

Krajowa Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa
Władysława IV 22 81-743 Sopot

Jest tam też jeden z większych oddziałów Stefczyka (choć centrala
jest chyba w innym miejscu Trójmiasta, nie wiem)

Wyższa Szkoła Finansów i Administracji w Gdańsku
Rektorat ul: DĘBOWA 4/1 81-750 SOPOT
(ten sam kwadracik na mapie Sopotu, tylko od strony innej ulicy)

27. Data: 2009-05-14 08:18:41

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a spojrzeć na partie - ileż to już ich było, ileż nazw, ileż ugrupowań. a
> mordy te same.

Linda w 'Psach' jakoś ładnie to ujął ... Niestety nie pomnę cytatu ;)))

28. Data: 2009-05-14 08:20:47

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:
> [...]
> alternatywny głos.
> Zostawic monopartię z jedna przewodnią myślą.

bardzo trudno jest doceniać przeciwny punkt widzenia.
btw - uważam, że konflikt między po i pis służy obydwu partiom.
dlatego nie traktuję go śmiertelnie poważnie.

dla mnie to trochę właśnie jak monopartia, która podzieliła się na niby
dwa obozy i naród wpuszcza w maliny.

ale taki wałęsa np - ten to ma ciekawe pomysły.
i libertas dzięki temu to taka kolorowa mieszanka jest: ruskie
interesy(by żakowski), irlandzki kapitał(ganley), polska mentalność
(wałęsa).

sam mniód :)

29. Data: 2009-05-14 08:22:51

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i libertas dzięki temu to taka kolorowa mieszanka jest: ruskie interesy(by
> żakowski), irlandzki kapitał(ganley), polska mentalność (wałęsa).

ten trzeci filar zjawiska 'libertas' nie sposób skomentować inaczej niż
przez cytat 'jestem za a nawet przeciw' ...

30. Data: 2009-05-14 08:25:28

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Redart pisze:

> Użytkownik "tren R" <t...@p...pl> napisał w wiadomości

> Linda w 'Psach' jakoś ładnie to ujął ... Niestety nie pomnę cytatu ;)))

że w komisjach ci sami ludzi czy coś takiego :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://trener.blog.pl/
"Dzięki białemu płótnie konie zwiadowców pozostają dłużej nienakryte"

AMIGDALINA...
O ZALECTWIE UMYSLOWYM
fotka XL
Z PSPolityki