Escherichia coli u dziecka bardzo prosze o pomoc

1. Data: 2005-08-12 11:01:17

Temat: Escherichia coli u dziecka bardzo prosze o pomoc
Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie. Coreczka (17 miesiecy) dostala swedzacej wysypki na calym
ciele. Skorna i alergolog nic ciekawego nie powiedzialy :/ Zlecono badanie
ogolne i posiewowe moczu. Wynik posiewu wyszedl normalny (przynajmniej tak
twierdzi lekarz), ale wyhodowalo sie Escherichia coli. Lekarz stwierdzil, iz
nie trzeba na to reagowac, bo gdyby bylo cos nie tak, to bylby rozpisany
antybiogram (nie wiem, czy dobrze zapamietalem). Zalecil przemywanie okolic
krocza coreczki rozcienczonym rivanolem lub rumiankiem plus inne leki
(zyrtec, clemastil, multisanostol). Ponadto byl stosowany oilatum do
kapania, masc elocom, sudokrem i inne mascie (robione). Dlatego az tyle,
gdyz nikt nie okresil, co to jest za wysypka, jakie sa jej przyczyny. W
jednym miejscu gasnie, pozniej rozsiewa sie na nastepne. Na poczatku dziecko
nie czulo swedzenia, dopiero pozniej.

Czy mam powody do niepokoju ? Jakos nie bardzo wierze w slowa lekarza :/

Uprzejmie prosze o pomoc. Dziekuje z gory, milego dnia.

--
.: -+r-m-k+- :.
radomiak[MALPA]o2.pl

2. Data: 2005-08-15 13:20:49

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-+r-m-k+-" napisał w wiadomości
> [...]
> (zyrtec, clemastil, multisanostol). Ponadto byl stosowany oilatum do
> kapania, masc elocom, sudokrem i inne mascie (robione).

Elocom u tak małego dziecka???

3. Data: 2005-08-15 19:45:53

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 15 Aug 2005 15:20:49 +0200, *skapula*
<news:ddq4n2$bse$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> calym
> iz
> okolic

> Elocom u tak małego dziecka???

No i parę dni temu oglądałam taki program na żywo, na TVN-ie o tym że
dziecko zakazili tą i inną jeszcze chorobą przy porodzie. Dziecko umarło!

--
Kaja

dentysta+laser w krakowie?
co to jest Masaz Osteopatyczny Kregoslupa ?
wymrażanie nadżerki
neurolog
Gruzlica ?