Etyka lekarska ? (po raz drugi)

31. Data: 2000-01-26 15:14:41

Temat: Odp: Etyka lekarska ? (po raz drugi)
Od: "Marcin" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I masz to samo prawo do skutecznego zapobiegania co ja do skutecznego
propagowania ,czyli zadne.
Użytkownik expert <e...@f...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@f...onet.pl...

32. Data: 2000-01-26 16:29:32

Temat: Re: Etyka lekarska ? (po raz drugi)
Od: "jotes" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Ijon napisal:

> Trudno podziwiac ogrod stojac po szyje w g....
> :-)

No ale ze obserwator stoi po szyje w g... nie oznacza, ze w tym ogrodzie
kwiaty smierdza :-)

Pozdrowienia

Józek

33. Data: 2000-01-26 16:35:53

Od: "jotes" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Ijon napisal:

> Raczyl mnie Pan rozsmieszyc. Idz Pan do pierwszeg z brzegu emeryta i
> opowiedz mu Pan o tym ....

A co tu maja do rzeczy odczucia pierwszego czy drugiego z brzegu emeryta ?

> Z tego co widze - rozne ZUS-y, CU i NN zadbaja takze o to, abysmy i my mieli
> taka kupe gotowki, jak obecni emeryci...

A co ze spoleczenstwem konsumpcyjnym maja wspolnego rozne ZUS-y ?

Pozdrowienia

Józek

34. Data: 2000-01-26 16:43:51

Od: "jotes" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Ijon napisal:

> Kult jednostki zastąpil kult pieniadza. To co Pan mowi mozna by
> przetlumaczyc: "Masz pieniadze - jestes czlowiekiem, straciles pieniadze -
> jestes odpadkiem".

Nic takiego nie powiedzialem. Zaprzeczylem tylko Twojemu twierdzeniu,
ze w spoleczenstwie konsumpcyjnym ludzie w wieku poprodukcyjnym
sa odpadkami. Nadinterpretacja :)

Pozdrowienia

Józek

35. Data: 2000-01-26 18:26:31

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ijon napisał(a) w wiadomości: <0Gyj4.6865$Hi2.153715@news.tpnet.pl>...

W spoleczenstwie konsumpcyjnym nikt kto ma gotowke i moze

>Raczyl mnie Pan rozsmieszyc. Idz Pan do pierwszeg z brzegu emeryta i
>opowiedz mu Pan o tym ....

Byle nie polskiego! W Polsce , zniszczonej latami komunizmu i sowietyzacji
fundusze emerytalne są dopiero w stanie tworzenia nowego kapitału, w miejsce
zmarnotrawionego, i to musi potrwać, co najmniej 2 pokolenia. Natomiast to,
co napisał "Jotes" jest oczywistością dla emeryta francuskiego,
angielskiego, duńskiego itp. jak również dla całkowicie nieznanej w Polsce
kategorii "rentierów" - ludzi żyjących z odsetek od posiadanego kapitału.
Taki człowiek stanowi łakomy konsek dla każdego dystrybutora dóbr
konsumpcyjnych /służby zdrowia nie wyłączając/ i napędza koniunkturę
gospodarczą. W krajach zachodnich, praktycznie każdy pracowity człowiek, na
starość dysponuje godziwym kapitałem, pozwalającym na niezależność od
instytucji w rodzaju polskiej opieki społecznej. A bieda stanowi tam dowód
własnego lenistwa, alkoholizmu, psychopatii bądź głupoty.
Dorrit
Dorrit

36. Data: 2000-01-26 18:26:34

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Y&G napisał(a) w wiadomości: <86mgsb$sl0$1@korweta.task.gda.pl>...

>takiego "ludzkiego robactwa" jak Słowianie czy Żydzi.
>Brak tolerancji prowadzi do takich zjawisk jak hitleryzm. Gdyby nie
>antysemityzm w poglądach jakiejś częsci społeczeństwa w krajach
europejskich
>(nie tylko Niemców) trudno byłoby za taką ideologią pociągnąć ludzi.

Ludzie sfrustrowani warunkami ekonomicznymi zawsze szukają kozła ofiarnego.
Czyżby Szanowny Dyskutant starał się udowodnić, że nietolerancja i
antysemityzm były przyczyną II wojny światowej? Zaiste, pogląd więcej niż
kuriozalny.
Zastosowanie powyższego trybu rozumowania do wyjaśnienia genezy Stanów
Zjednoczonych, będzie skutkowało szukaniem przyczyn w antyindianiźmie i
antymurzyniźmie Europejczyków :))))

>Fanatyzm przyciąga w pierwszej kolejności ludzi o poglądach ściśle
>określonych, czy wręcz fundamentalistycznych a nie obojętnych na wszystko
>;-) liberałów

Ciekawe, skąd się biorą liberałowie? Z wiecznie pazernych na materialne
dobra ubogich chłopów i robociarzy?
Poza tym wielkim błędem jest mylenie pogladów religijnych z politycznymi.
Dorrit

37. Data: 2000-01-26 19:06:05

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bieda stanowi tam dowód
> w?asnego lenistwa, alkoholizmu, psychopatii b?d 1/4 g?upoty.
> Dorrit

BTW
a Kolega glupi czy bogaty ?

38. Data: 2000-01-26 19:06:42

Od: Vader <d...@d...gov> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Przyznam sie, ze nie bardzo rozumie. Jestem za tolerancja. Gdy ktos chce
> konczyc swoje zycie to niech je konczy, ale SAM.

Tak, nich my, przeciwnicy eutanazji mamy pelne prawo do organizowania sie, a
chcacy z niej skorzystac niech radza sobie sami - nalezy instytucjonalnie
zakazac udzielania im pomocy!

> Natomiast instytucjonalne
> usmiercanie na prozbe zainteresowanego..............o nie.

Za to instytucjonalna kara dla lekarza - o tak!

> Niech kazdy
> trzyma ta odpowiedzialnosc dla samego siebie !!!

I w zadnym wypadku nikt niech mu nie pomaga! ZAKAZAC, ZABRONIC, ZABIC W
ZARODKU!!!

> I nie warto tu dawac za
> przyklad przypadkow jednoskowych dotyczacych nielicznych.

Poniewaz eutanazja jest niezwykle masowym zjawiskiem. Miliony ludzi poddaja sie
jej codziennie i juz niedlugo przez eutanazje liczba ludnosci Ziemi zacznie sie
kurczyc.

> Nie mozna dla
> promili wprowadzac precedensu w tak wazkich sprawach.

Tak jest - czy kilka promili krwi w alkocholu ma swiadczyc o winie kierowcy? W
dodatku w tak waznych sprawach jak zycie i smierc!

> TRABUL

Vader

39. Data: 2000-01-26 19:12:18

Od: Vader <d...@d...gov> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Tu chodzi o zycie i to nawet nie nasze, a naszych nastepcow.

Tu chodzi o wolnosc, nawet nie nasza a naszych nastepcow. Coz jest bowiem warte
zycie niewolnika, ktory nie ma prawa dysponowac WLASNYM zyciem?

> Wszystko ma
> swoj maly poczatek.............

Najpierw zakazuje sie potem eutanazji (ochrona chorych), potrm aborcji (ochrona
nienarodzonych), potem antykoncepcji (ochrona niepoczetych), potem ateizmu
(obrazenie uczuc religijnych), potem falszywych wyznan (ochrona przed sektami),
potem.... potem na arenie zostaje tylko Jedynie Sluszna Ideologia.

> TRABUL

Vader

40. Data: 2000-01-26 19:28:03

Temat: Nihilistyczna Etyka
Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vader wrote:

> Tu chodzi o wolnosc, nawet nie nasza a naszych nastepcow. Coz jest bowiem warte
> zycie niewolnika, ktory nie ma prawa dysponowac WLASNYM zyciem?

To jest ideologia nihilistyczna
znana z amerykanskich sekt
a szczegolnie z masowego samobojstwa
tyle ze jak potem zbadano samobojstwo nie bylo dobrowolne,
a pod przymusem.

Jezeli njihilizm sie rozprzestrzeni na swiecie
to nieuleczalnie chory moze zastrzelic 10 sasiadow
bo po co oni maja zyc, jak on umiera.

Nihilista zderzy sie na autostradzie dla szalonych doznan.

Podpali szkole, dom, zatruje wode w rzece .

Ideologia nihilizmu stanowi zaprzeczenie humaniytaryzmu
a dalej juz krok do faszyzmu i apoteozy zbrodni w imie doktryny kultu
sily

> [...]
> potem.... potem na arenie zostaje tylko Jedynie Sluszna Ideologia.

Jestes Nihilista .

Endokrynologia
Bürger i chlopak 32 lata (dlugie)
To tylko próba