Eukaliptus

1. Data: 2000-11-20 07:27:31

Temat: Eukaliptus
Od: "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że weekend był deszczowy, więc od niechcenia przerzucałam ulubioną
literaturę:). Natknęłąm się na informację, że eukaliptus odstrasz muchy i
komary. Prawda, czy kolejna opowiastka dla naiwnych?

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-11-27 20:25:18

Temat: Re: Eukaliptus
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@z...polsl.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:8vajrd$df7$1@zeus.polsl.gliwice.pl...
>Natknęłąm się na informację, że eukaliptus odstrasz muchy i
> komary. Prawda, czy kolejna opowiastka dla naiwnych?

Może prawda. Siedząc w koronie tego drzewa, muchy , pewnie, nie będą
dokuczały.
W lecie, przywiążę do eukaliptusa jakąś muchę. Jeżeli będzie chciała uciec,
to znaczy, że prawdą jest co przeczytałaś. :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

3. Data: 2000-11-28 20:04:33

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:900p6a$6is$...@n...tpi.pl...
[...]
> [...]
uciec,
> to znaczy, że prawdą jest co przeczytałaś. :-)
Padnie. Z pewnością. Tak działa "mentol", zresztą najlepszy, pozyskiwany
właśnie z lisci eukaliptusa australijskiego.
pozdr Jerzy

Obrzeża trawników
dno sadzawki- watpliwosci
inne spojrzenie na radiestezję