Eurodom plus łodz czy ktos mial z nimi takie akcje to norma?

1. Data: 2007-03-20 18:22:39

Temat: Eurodom plus łodz czy ktos mial z nimi takie akcje to norma?
Od: " pyatajcy" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
Mam do was pytanie, czy ktos miał podobne przejscia z firmą eurodom plus z Łodzi.
Otóż dnia 28.11.2006, zamówiłem w w/w sklepie internetowym wieszaki i kosz na
smieci do lazienki. Dostalem datowana na 27.11.2006 proforme, a ponieważ,
sprzedaz za pobraniem uczyniona zostala, nieoplacalna, przelałem należność na
konto.
Wieszaki dojechaly, ale akcja zaczela się z koszem.
6.12.06 poraz pierwszy zapytałem co z koszem, odpowiedź:
eurodom (6-12-2006 15:43)
WITAM
eurodom (6-12-2006 15:44)
na kosz niestety jeszcze trzeba trochę poczekać zamówienia z roca spływają
niestety bardzo powoli

troche czasu minelo pytam jeszcze raz..28.12.06
eurodom (28-12-2006 8:51)
witam
Wczoraj rozmawiałem z dostawcą w sprawie zamówienia, ale ze względu na
inwentaryzacje jest mała szansa, że ten kosz dotrze do nas w tym roku.
Najprawdopodobniej będzie na początku stycznia.
Pozdrawiam i życze dobrej zabawy noworocznej.
Jak tylko zjedzie do nas kosz dam Panu znać

Ok.,mysle,koniec roku wiec może faktyznie ..
No nic pytam ponownie:
18.01.2007

eurodom (18-01-2007 9:38)
dziś do 15 powinienem znać dokładny termin dostawy

oczywiście nic z tego..
22.01.2007 poprosilem o zwrot pieniędzy
eurodom (22-01-2007 9:55)
zwrócimy Panu pieniądze, a jeżeli chodzi o termin to uprzedzałem, że może to
trwać 8 tygodni

eurodom (23-02-2007 8:29)
tak doszło przekażę Pani księgowej by wystawiła korektę i przelała Panu
pieniądze na konto
8.03.07..pieniedzy jak nie było tak niema, a chodzi o smieszna w zasadzie
kwote 90 paru pln.
Wiec pytam ponownie kiedy dostane zwrot pieniędzy.

eurodom (8-03-2007 10:42)
dziś po południu księgowość powinna przelać pieniądze na Pana konto
eurodom (8-03-2007 10:43)
jak tylko przyjdzie księgowa zaraz jej przypomnę by przelała Panu pieniadze

No nic, mozee cudem się uda..
Niestety nieudalo się,wiec pytam ponownie:
Ja1 (14-03-2007 8:39)
Dzień Dobry, rozumiem, ze nie wyslano mi pieniedzy za niezrealizowane zamowienie?
eurodom (14-03-2007 8:39)
Witam
eurodom (14-03-2007 8:40)
Pieniądze zostały wysłane wczoraj po południu
Ja1 (14-03-2007 8:40)
no coz, pozostaje uwierzyc

Wlasnie pozostaje uwierzyc. Oczywiście, w miedzy czasie wysyłałem mejle, z
potwierdzeniem odbioru.
14 marca dostalem taka odpowiedz.
Witam
Panie xxxxx dziś księgowa miała przelać pieniadze na Pana konto. Taką
informację otrzymałem dosłownie przed chwila.
mam nadzieję, że najpóźniej w piątek pieniadze będą na Pana koncie.

--

-----
Pozdrawiam,

Waldemar Małkiewicz
Doradca Klienta

E-Mail: w...@e...pl
Tel/Fax: +48 042-255-18-19
Tel kom: +48 502-515-165
Gadu-Gadu: 3931443
Skype: eurodom_1

Eurodom Plus Sp. z o.o.
ul. Brukowa 12
91-341 Łódź
NIP: 728-23-80-625
XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego w Łodzi
Numer KRS: 0000124620
Wysokość kapitału zakładowego: 50 000,00 zł

Tak wiec ab ovo, miał ktos taka akcje z powyzsza firma, czy jestem jedynym
szczęśliwcem..swoja droga niezla akcja, sprzedaja rzeczy których nie maja,
zalozmy ze takich jak ja jest 1000 osob, uzbiera się z tego niezla sumka.
Także jak cos tam kupowac, to osobiście, albo za pobraniem.

2. Data: 2007-03-20 23:23:09

Od: "Franz Maurer" <f...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " pyatajcy" <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
> Mam do was pytanie, czy ktos miał podobne przejscia z firmą eurodom plus z
> Łodzi.
Podobnie było u mnie. Zwodzili, kłamali,ściemniali, zwalali winę na
opieszałość sprzedawców. Towar otrzymałem z kilkotygodniowym opóźnienieniem,
ale nerwów sobie napsułem. Może i tanio, ale obsługa straszna.

Żelazko Rowenty - najwyższy model....warto?
piekarnik off :(
plytki do lazienki
Zmywarka - temat wraca
Szafa ze świecącym frontem (zabudowa)