Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...

21. Data: 2019-08-21 11:42:05

Temat: Re: Europejskie Centrum Prewencji i Kontroli Chorób poinformowało, że...
Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 20 Aug 2019 23:32:35 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d5c6723$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>https://www.wykop.pl/

No prosze, link do portalu zarabiającego na trolach, imbecylach i dezinformacji.

>//i powiedz, czy to nie jest 'Palec Boży'?

Moim zdaniem jest to jakiś organ wydalniczy(odbyt albo kutas).

22. Data: 2019-08-21 19:35:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 21:59, Izaura pisze:
> [...]
lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> Yes!

na dziewieciolatke te mowisz yeeeees? sa rekordy polskie na miare
miedzynarodowa, poczytaj troche

--
gazebo

23. Data: 2019-08-21 19:37:55

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20/08/2019 o 22:32, Izaura pisze:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> Tu nie chodzi o zakazy, tylko o instynkt samozachowawczy!

u dzieciaka? ile razy sie sparzyles? polales zimna woda?
--
gazebo

24. Data: 2019-08-21 22:16:35

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 11:42, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> [...]
>
> No prosze, link do portalu zarabiającego na trolach, imbecylach i dezinformacji.

> Moim zdaniem jest to jakiś organ wydalniczy(odbyt albo kutas).

Też tak myśle, jednak chciałem by było elegancko, wobec odmieńców i nikt
mnie nie zarzucał homofobii.

25. Data: 2019-08-21 22:24:08

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 19:37, gazebo wrote:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

rywane-w-europie-zobaczcie-o-czym-nie-mowia-unijne-e
lity/

> u dzieciaka? ile razy sie sparzyles? polales zimna woda?

Właśnie, u dzieciaka, niezależnie od woli, właśnie dlatego, że to instynk.

26. Data: 2019-08-21 22:26:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 19:35, gazebo wrote:

lis-zarazaja-sie-glownie-osoby-homoseksualne

> na dziewieciolatke te mowisz yeeeees? sa rekordy polskie na miare
> miedzynarodowa, poczytaj troche

Nie oglądaj się na patologie, tylko na kulturalnych ludzi!

//staraj sie na tych wyspach, propagować jakieś pozytywne wzorce kulturowe.

27. Data: 2019-08-21 22:30:45

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Aug 2019 22:16:35 +0200
doszła do mnie wiadomość <5d5da6d3$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
od Izaura <d...@d...net> :

>Też tak myśle, jednak chciałem by było elegancko, wobec odmieńców i nikt
>mnie nie zarzucał homofobii.

Bóg odmieńcem? Czego to ludzie nie wymyślą.

28. Data: 2019-08-21 22:36:08

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2019 23:46:44 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> //no widzisz do czego prowadzi ten gender?

Żaden tam gender. To bardziej z kultem płodności się kojarzy...

29. Data: 2019-08-21 22:39:42

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 22:36, Jakub A. Krzewicki wrote:

> Żaden tam gender. To bardziej z kultem płodności się kojarzy...

ale, gówniara z czwartej klasy ma się ułamków uczyć a nie dzieci cycem
karmić!

30. Data: 2019-08-21 22:42:38

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-08-21 22:30, Olaf Frikiov Skiorvensen wrote:
> Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 21 Aug 2019 22:16:35 +0200
> doszła do mnie wiadomość <5d5da6d3$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
> od Izaura <d...@d...net> :

> Bóg odmieńcem? Czego to ludzie nie wymyślą.

//i podobno, te nowe krętki blade, bardziej tęczowe so!

Róbmy swoje!
Eksterminacja poprzez tolerancję - rozmowa z Krzysztofem Karoniem cz 1. ZOBACZ KONIECZNIE
Szwajcaria tez upada
NASI z Lewako-tęczo-grodu o innowiercach ;)
bocian