Eutanazja

1. Data: 2002-01-28 08:33:56

Temat: Re: Eutanazja
Od: "MohAmeD" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego państwa nie warto brać przykład w tych kwestiach.

> W tym kraju życie ludzkie jest najmniejszą wartością - aborcja a teraz
> eutanazja.

Dlaczego nie warto brac przykladu?
Nie sadze by w jakimkolwiek cywilizowanym kraju Europy Zachodniej zycie
ludzkie bylo "najmniejsza wartoscia" jak napisales. Chyba powaznie tu
przegiales a to wynika z twoich wartosci kultywowanych az do przesady...

Mysle, ze w Holandii tez zyja ludzie madrzy i myslacy a jesli oni ustanowili
takie wlasnie przepisy to cos w tym musi byc. Zamiast kategorycznie ich
lekcewazyc i obrazac, moze warto sie nad tym zastanowic...
Czyzbys tylko ty mial licencje na prawidlowe opinie i twierdzenia?

--
--~=> MohAmeD <=~--
M...@o...pl M...@r...rz.pl

1. Data: 2002-01-28 08:38:07

Od: "MohAmeD" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach...]

> Tak wiem, że jestem cały zaklapkowany (nawet w domu chodzę w klapkach - na
> nogach) i mam ograniczoną wyobraźnie, bo dzisiaj wszystkich, którzy bronią

O, jesli nawet sam dobrowolnie sie do tego przyznajesz to cos w tym musi
chyba byc... ;))

> życia ludzkiego - jako najwyższej wartości - od poczęcia do naturalnej
> śmierci są przez Twój obóz uważani za średniowiecze, zacofanie i
> ograniczenie myślowe.

Ciekaw jestem o jakim "moim obozie" mowisz bo ja osobiscie do zadnego sie
nie zaliczam ;)

Ograniczenia umyslowe moim zdaniem sa bo nie przyjmujecie faktow i
argumentow z pewnych sfer, nie dostrzegacie innego spojrzenia na swiat,
macie narzucony schemat myslowy i jego wlasnie sie trzymacie...

Twierdzenie, ze "zycie ludzkie jest najwiekszej wartosci" mozna
interpretowac na rozne sposoby!

Hmm... zycie ludzkie od poczecia?
Sadze wiec, ze dwie czy cztery komorki tez nazwiesz juz zyciem ludzkim -
myslacym, odczuwajacym, cierpiacym itd... ?

--
--~=> MohAmeD <=~--
M...@o...pl M...@r...rz.pl

1. Data: 2002-01-28 13:57:42

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wojtekf w news:a31ltk$pcc$1@news.tpi.pl...

> "Little Dorrit" /.../
> Przeczytalem twoj post do tego miejsca,
> nie czytam dalej , gdyz widze ze dyskutujesz
> z pogladami jakiegoś własnego urojenia , nie zaś moimi.

Widzisz Wojtku - to jest jedna z cech chatakterystycznych Dorci uczestnictwa.
Wpada, czyta jakiś fragment wypowiedzi - klapka - i juz masz odpowiedź na
Twój/nie Twój post. Dorcia się potem usprawiedliwia, że nie ma archiwum,
nie ma czasu i w ogóle nie ma ochoty na nic więcej ponad swoje rozrywkowe
pisanie. Ot - taki człowiek.
Choć mnie to ani grzeje ani ziębi mam nadzieję, że nie wszystko w swoim życiu
załatwia w ten sposób; od jej reakcji w realu czasem zalezy bardzo wiele i byłoby
katastrofą, gdyby ten sam rodzaj_skupienia stosowała do swych obowiązków
zawodowych.

> Informuje Cie , ze nie bede polemizowal z twoimi zdaniem
> tu na liscie . Powodem bedzie fakt iz nie bede czytal twoich postow.

Niepotrzebnie tak ostro. Czasami grupie potrzebny jest pewien koloryt...
Ale wiadomo, że trafia on ciągle na nowych i nieświadomych czytelników.

Więcej dystansu. W przefiltrowanych listach Dorci często jest coś ciekawego.

> Wojtek

Pozdrowienia
All

1. Data: 2002-01-28 19:13:33

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Zgadzam sie! Wiem tez jak wygladaja polskie szpitale bo mialem okazje
zarowno
> sam jak i odwiedzajac bliskich poznac te warunki... choc i tak nie byly
> to najgorsze osrodki.

Więc czy na prawdę nie rozumiesz, że optowanie za eutanazją w naszych
realiach ma tylko walor wysokiej szkodliwości społecznej? Skoro można zabić
człowieka za 600 zł? Bo te 1800 zł lekarz dzielił pewnie z sanitariuszem i
szoferakiem, żeby trzymali gęby na kłódkę!

1. Data: 2002-01-28 19:48:37

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam określenie na ciebie - Lepper!

czemu człowiek nie może sobie odebrać życia, UAK, ma prawo do życia, ma
prawo do wyboru a za chuje prawa do śmierci chyba że wybije pół miasta w
pień i to dostanie dożywocie.

osobiście chciałbym żeby obowiązywało prawo eutanazji nawet z powódek typu
nie chcem żyć bo mam doła przeż 2 czy ile tam lat i z bani znikasz , bo masz
prawo do tego (prawo wyboru, biblijne prawo - wolna wola)

i nie pieprz smutów

1. Data: 2002-01-28 19:51:53

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorry!!!! Andrzejesławie mu tu n agrupie dyskusyjnej mówimy o eutanazji z
własnej woli (woli pacjenta) jak byś nie zauważył

Pozdro i kawę wypij jak czytasz grupę:)

1. Data: 2002-01-28 19:54:43

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

trochę do tematu nie pasuje, rzuć posta na grupę z tematem Kostuch z łodzi
lub jakoś tu sie moi chyba o dobrowolnym se puku

:)

1. Data: 2002-01-28 19:55:30

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oto mój bohater!

(bez skojarzeń)

1. Data: 2002-01-28 19:58:02

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewuniu koteczku kochana Łódzka PR bawiło się w Boga a nie w lekarzy bo lekaż
by ratował a oni zabijali a nie dopuszczali sie eutanazji misiu:|

1. Data: 2002-01-28 22:00:09

Od: "Mietek Pietras" <m...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> napisał w wiadomości

I jaki z Siebie zadowolony ! ;)
Olimpijczyk ? ;D

"Często zbyt gorliwych drwali powalony dąb powali" ( chyba Lec ?)

Nie życzę Ci, byś musiał, to co mówisz, sprawdzić na kimś
bardzo Ci bliskim... albo na sobie.
Igraszki ze śmiercią źle się zwykle kończą.
W moich stronach dawniej mówili , że jak kogoś diabeł kusi,
to go w końcu skusi...
E.

Poczytalem watek i widze, ze tylko kolezanka Ewa zdaje sobie sprawe z tego,
ze prawne usankcjonowanie eutanazji w Polsce to bedzie straszne
nieszczescie, reszta jakby zyla gdzies na ksiezycu. Kolezanka Ewa widzi
oprocz tragicznego aspektu praktycznego rowniez zwykly ludzki. Mozna sie
zakochac w Pani. Ile Pani ma lat jesli mozna wiedziec skoro jest tak madra i
wrazliwa zarazem?

M.

www.psychobaza.prv.pl
byc albo nie byc, wiem ze nic nie wiem, mysle wiec jestem i co z tego jak i tak swiatem zadzi pieniadz. a tak naprawde to mam inny problem
Szukam pomocy
CO Z PRAWDZIWYM JA?
Kopernik byla kobieta!!!!