Ewangelia feminizmu

31. Data: 2003-04-07 20:14:48

Temat: Re: Re:(OT) Ewangelia feminizmu
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b6sl3q$74u$1@news.onet.pl...
> Ja niestety spadam, ale jakby nasz browarek kiedyś doszedł do skutku to
> liczę że mi wszystko opowiesz :-))

Nie omieszkam :-)))

puchaty

PS Choć troszkę się obawiam, że Ta Która Pisze do Grzegorza zamieści
w sygnaturce wszystko wyjaśniające "Jak piszę do Ciebie, to piszę do
Ciebie".

32. Data: 2003-04-07 20:47:29

Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" napisał w wiadomości

> PS Choć troszkę się obawiam, że Ta Która Pisze do Grzegorza zamieści
> w sygnaturce wszystko wyjaśniające "Jak piszę do Ciebie, to piszę do
> Ciebie".

Ależ Panowie..........przecież wszystko dzieje się na "łonie"rodziny.
Wiec to tak jak by opowiedział najbliższym.No a z rodzina omawia się
problemy..
MJ..
po męczącym dniu..

33. Data: 2003-04-07 21:24:40

Temat: Re: Ewangelia feminizmu
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ AsiaS <a...@n...onet.pl> popełnił(a) co
następuje:

| Bo truizmów zwykło się nie uzasadniać ;-)

I dlatego lubię być brany za głupiego - chcę od A do Z czemu, co i jak
mieć wyłożone ;)

| Nie w każdym aspekcie ale wolałabym nie wnikać w tym wątku tak głęboko
| w podstawy kultury i cywilizacji ;-)

:) Topsz, ja Cię zresztą (i Twoje odczucia) od początku uważam :)

| Zgadzam się z Tobą w punkcie "- Grzegorz zostawił osobie
| spory margines bezpieczeństwa - nie podał Jej
| personaliów, zresztą CAŁOŚCi maila też nie zacytował". Uważam że byłoby
| naruszeniem tajemnicy korespondencji podanie autora lub zasugerowanie
kto to
| jest.
| W tej sytuacji uważam że wszystko jest w porządku,

Super :) czyli się ze mną zgadzasz w zasadniczej kwestii :)

> [...]
| bo do tej pory te rzeczy były standardem, a standardów nie zaznacza się.
| Wychodząc na ulicę nie musisz zastrzegać że nie życzysz sobie być
| zabitym, bo powszechnie wiadomo że ludzie sobie tego nie życzą, czekając
na
| resztę w kasie nie musisz zaznaczać że chcesz całość reszty, bo
powszechnie
| o tym wiadomo itd itd.
| To samo jest z korespondencją: nie zaznaczasz że zyczysz sobie
prywatności, bo
| to jest w standardzie, gdyby ktoś chciał udzielić się publicznie

Nie zgadzam się tylko w jednej kwestii - mianowicie, że 'nieważne co,
cytować nie można' :) Ale ja nigdy nie byłem delikatny i uważam, że to nic
pejoratywnego ani komuś ubliżającego - zacytować kogoś anonimowo :)
(zresztą Ty też zacytowałaś kogoś, kto radził Ci nie rozmawiać ze mną :D)

| Takie słowa o tym że nie miałam przyjemności itp uznaję za
przekomarzanie się
| :-) Całkiem sympatycznie.

Ja mówiłem, że ze mną przyjemności nie mają tylko dziwne kobiety :]

| Poważnie - nie wiem o czym piszesz.

Bo Ona się denerwuje na grupach, a Ty uzasadniłaś to czymś takim... no
tentego :)

Pozdrawiam :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek.

34. Data: 2003-04-07 21:34:41

Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek"
> I dlatego lubię być brany za głupiego - chcę od A do Z czemu, co i jak
> mieć wyłożone ;)
Uważaj, bo jeśli naprawdę lubisz być brany za takiego, to tak się przyjmie,
a to się może odbić w najdziwniejszym momencie :-)

> :) Topsz, ja Cię zresztą (i Twoje odczucia) od początku uważam :)
Co to znaczy "ja Cię uważam"?

> Super :) czyli się ze mną zgadzasz w zasadniczej kwestii :)
(..)
> Ale ja nigdy nie byłem delikatny i uważam, że to nic
> pejoratywnego ani komuś ubliżającego - zacytować kogoś anonimowo :)
No właśnie, ja także, ale tylko w takiej formie.

> (zresztą Ty też zacytowałaś kogoś, kto radził Ci nie rozmawiać ze mną
Toż przecież napisałam że w tej kwestii zgadzam się z Tobą... Eeech.

> Bo Ona się denerwuje na grupach
Nie zauważyłam, nie miałam nikogo na myśli pisząc te słowa.
Asia

35. Data: 2003-04-07 21:57:18

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 7 Apr 2003 22:14:48 +0200 I had a dream that puchaty <p...@w...pl>
wrote:
>puchaty
>PS Choć troszkę się obawiam, że Ta Która Pisze do Grzegorza zamieści
>w sygnaturce wszystko wyjaśniające "Jak piszę do Ciebie, to piszę do
>Ciebie".

Wylałeś już codzienną porcję jadu i zawiści na grupę.
W poczuciu dobrze spełnionego obowiązku możesz iść spać.
A w niedzielę do kościoła, usiąść w pierwszej ławce.

36. Data: 2003-04-07 22:55:32

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

przyjmie,
| a to się może odbić w najdziwniejszym momencie :-)

wiem :) ponoszę to ryzyko :)

| Co to znaczy "ja Cię uważam"?

Poważam, szanuję? :]

| (..)
| No właśnie, ja także, ale tylko w takiej formie.

Więc właśnie - a inne laski piszą, że już zrobił z siebie trolla, itp.

| Toż przecież napisałam że w tej kwestii zgadzam się z Tobą... Eeech.

Ok - powiedziałem to z megauśmiechem :)

| Nie zauważyłam, nie miałam nikogo na myśli pisząc te słowa.

Wiem, że nie miałaś :)

Pozdrawiam :)

37. Data: 2003-04-08 00:17:15

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ puchaty <p...@w...pl> popełnił(a) co
następuje:

| PS Choć troszkę się obawiam, że Ta Która Pisze do Grzegorza zamieści
| w sygnaturce wszystko wyjaśniające "Jak piszę do Ciebie, to piszę do
| Ciebie".

Nie może być - SOWA?? :D

38. Data: 2003-04-08 06:05:44

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> Wylałeś już codzienną porcję jadu i zawiści na grupę.

Skąd te wnioski? Starałem się być miły:-(
Jako jedyny zauważyłem przecież, że komuś na Tobie
wyraźnie zależy. No i się przedstawiłem.

Jest mi łyso,
puchaty.

39. Data: 2003-04-08 06:43:09

Od: "tweety" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jest mi łyso,
> puchaty.

to zmien podpis bo nie mozna byc puchatym jak sie jest łysym ;-)))))

Magdalena+Karolka (27-10-97) + Krzyś (05-01-03)
http://www.master.pl/~mwota/

40. Data: 2003-04-08 08:07:15

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" wrote:

> Prawo do zachowania prywatności a światopogląd to dwie rózne rzeczy.
> Światopogląd sama zaczęła wygłaszać w kierunku kogoś obcego.

W _prywatnym_ liscie.

> Zresztą: Jej prywatność przecież została uszanowana (nadal jest anonimowa
> i sobie możemy :]) - nadal masz coś do Grzegorza? :)

Do Grzegorza? On zacytowal co mi sie owszem nie podoba. Jednak to Ty
glosisz prawo do upubliczniania wszystkiego co nie zostalo opatrzone
klauzula tajne/prywatne.

> A może to byłaś Ty? :]

Ooo sliczny argument. Prawde mówiac akurat Ciebie bym o niego nie
podejrzewala.
Moze i ja? Moze nie ja? To wazne? Listu pani X nie wolno publikowac a
list pani Z juz wolno?

> Dziwnym trafem nie odniosłaś się do fragmentu maila, w którym pytam, czy
> nigdy nikomu nie zacytowałaś otrzymanego listu - i czy uważasz to za
> głupie :]

Moze dlatego, ze odpowiedzialam posrednio calym swoim listem? Nie- nigdy
bez zgody autora nic nie _zacytowalam_. Uwazam to za niegrzeczne i
chamskie a nie glupie. Inna kategoria.

> Tak, na dodatek wynajmę samolot i treść wypiszę na ciągniętym za nim
> transparencie. Następnie złamię kody bezpieczeństwa w sieci i umieszczę tą
> treść na stronach rządowych wszystkich państw świata (trenslejted,
> ofkorsa).
> Dołączę przedruk listu azem z wysyłanym wąglikiem oraz do każdej paczki z
> 8 rolkami papieru toaletowego...

Ok. Dzieki za odpowiedz. Na marginesie- nie pytalam co ZROBISZ. Pytalam
czy ktos ma _moralne prawo_ to zrobic.

> Jakby powiedział to ktoś mądry: hiperbolizujesz.

Owszem. Dostosowuje sie stylem do rozmówcy ;)

> Tak się uniosłaś i samo poszło czy umyślnie demonizujesz ten fakt, żeby
> każda przyzwoita istota się wzdrygnęła na myśl 'Boże, mój list na
> mieście!' ???? :)

Ja sie nie unosze. Ale owszem - demonizuje ( patrz poprzedni akapit ).

> I to rozumiem, masz prawo.

Szczerze? Fakt, ze w ogóle _musialam_ cos takiego ( IMHO rzecz oczywista
) w stosunku do rozmówcy zaznaczac bardzo mu w moich oczach odbiera
klase. To stwierdzenie- nie straszenie.

> Co innego jednak chyba też cytować czyjeś poglądy - a co innego
> traumatyczne zwierzenia lub wątki z osobistych rozmów, nie sądzisz? :)

Nie. Co innego _cytowac_ i rozpowszechniac prywatne poglady rozmówcy a
co innego pisac ogólnie o zjawisku. I niewazne, ze nie podaje sie
prywatnych personaliow rozmówcy.

> Podam tego przykład:
> Trudno, żebyś np. pisząc mi np. "faceci to stado onanizujących się
> orangutanów" miała do mnie pretensje, gdy to zacytuję i dodam, że napisała
> to do mnie ostatnio znajoma (+ jakiś komentarz typu: Hm, oszczędzali na
> żyletkach i kobietach). Czujesz, że Twoje zaufanie zostało nadszarpnięte,
> czujesz się zaszczuta czy osmieszona, uważasz, że ktoś się wygłupił?? :]

Przyklad bardziej adekwatny: gdy ktos powtarza prywatne fragmenty
rozmowy _cytujac je_ w wiekszym gronie w którym znajduje sie jego
rozmówczyni i wszyscy o tym wiedza.

> Sorry, dla mnie to wyolbrzymianie problemu, żeby być przesadnie fair, jak
> z tymi kawałami nie na poziomie :]

Nie. To bycie fair i szacunek w stosunku do rozmówcy. Takie dziwne?

> Nie 'lekce sobie ważę' zaufania - ocena KAŻDORAZOWO zależy od
> indywidualnego przypadku - samej treści, rozmówcy i moich pobudek, dla
> których to robię.

To znaczy, ze jednak lekcewazysz. Lekcewazysz jego zaufanie, jego prawo
do prywatnosci. Twoj rozmówca decydujac sie na rozmowe z Toba a nie na
polu publicznym zaklada, ze uszanujesz te prywatnosc. To normalne
zalozenia w stosunku do drogi komunikacji jaka obral.

> Tutaj nie było to nic intymnego, rozmówca nie jest przyjacielem cytującego
> ani pobudki też nie były najniższe (nie napisał kto, nie zacytował całego
> maila) :]

Aha. Czy mam rozumiec, ze rozmow z przyjaciolmi nie wolno cytowac,
rozmowy z obcymi juz mozna? Jesli miales co innego na mysli- sprecyzuj.

> Ktoś chciał przygnieść Grześka argumentacją, powagą, itp - to Grześ
> zacytował fragmenty ideologicznego maila (a nie osobistego: "zgwałcił mnie
> facet i Was nienawidzę") i odniósł się częściowo do treści na grupie
> oznajmiając, że nie chce więcej Jacher-feministek na swojej poczcie, bo go
> to bawi. Co w tym złego?

Fakt, ze zacytowal fragmenty _prywatnego listu_ aby to oznajmic. Mogl to
oznajmic bez cytowania. Mogl odpowiedziec prywatnie danej osobie. Mogl
zignorowac list.
Jesli mój rozmowca zdecydowal sie napisac do mnie prywatnie -szanuje to.
Ty jak rozumiem nie widzisz takiej potrzeby.
pzdr
agi

Super ciuchy prosto z USA
Dawny watek o kontrolowaniu poczty dziecka (narkomana)
PD: Sterylizacja - tak/nie?
[allegro] UBRANKA do chrztu i nie tylko
PD: Plakaty gejów