FAQ- porządki i prośba

1. Data: 2005-02-02 20:49:05

Temat: FAQ- porządki i prośba
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Przypominam, że istnieje coś takiego, jak FAQ pl.rec.robotki-reczne.
Ponieważ zbiera mi się na zrobienie porządków, przypominam o możliwości
(a nawet konieczności, jeśli ktoś *koniecznie* chce zobaczyć swoją
stronę w FAQ) wysłania propozycji.
Wszelkie propozycje stron, zmiany adresów, aktualizacje i wypatrzone
"trupy" można zgłaszać do mnie, na adres widoczny w nagłówku,
_koniecznie_z_dopiskiem_ "FAQ" w adresie (czyli można to zrobić np.
odpowiadając na priv na ten post).
Jeśli wypatrzyłyście ciekawą stronę, macie nowy adres swojej własnej
strony, albo zrobiłyście swoją własną- zapraszam.

Chciałabym także zrobić dział z odpowiedziami na najczęstsze (i
zazwyczaj nudne dla większości) pytania- typu "co to za dziwne numerki
obok nazwy tkaniny" albo "co wziąć pod uwagę przy kupnie maszyny".
Odpowiedzi na takie pytania pojawiły się już bardzo wiele razy i dobrze
by było zebrać linki do nich i umieścić w jednym miejscu (razem z
instrukcjami do skośnych forów itp. informacjami). Jednym słowem
poproszę o linki do takich dobrze tłumaczących coś wiadomości (z
archiwum oczywiście), a także o propozycje tematów, kóre powinny się w
takim zestawieniu znaleźć- szczególnie liczę na to, że podrzucicie te
tematy, które Was szczególnie irytują, "bo to już 100 razy było" ;)

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2005-02-02 21:00:54

Temat: Re: FAQ- porządki i prośba
Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
, a także o propozycje tematów, kóre powinny się w
> takim zestawieniu znaleźć- szczególnie liczę na to, że podrzucicie te
> tematy, które Was szczególnie irytują, "bo to już 100 razy było" ;)

Mam jeden-jak zrobić krochmal i jak usztywnić różne rzeczy, szcególnie
szydełkowe :)
Idę szukać.

Ola

1. Data: 2005-02-03 08:53:46

Od: "Uka P." <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka wrote:

>Mam jeden-jak zrobić krochmal i jak usztywnić różne rzeczy, szcególnie
>szydełkowe :)

TAK!!!
LOL. tez o tym pomyslalam wczoraj, ale chcialam do Julki na priva napisac :)

--
Uka P.

[papier] papier wycinankowy teczowy - Łódź
Jablonex, Grazka - Łódź
OT Program pocztowy
[szydelko] fajne bluzki i szale
[druty. szydelko] troche wzorkow