[FOTO] Pochwalcie sie swoimi kuchniami!

1. Data: 2007-06-23 21:02:01

Temat: [FOTO] Pochwalcie sie swoimi kuchniami!
Od: "Bafango" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam smakoszy i kulinarian!!! : )

Jestem fotografem i pracuje nad nowym projektem fotograficznym.
Projekt zwiazany jest z fotografia wnetrz i ogrodow.

Przygotowuje oprawe zdjeciowa do katalogu branzowego.
Chodzi o to aby przekazac nastroj oswietlonych przestrzeni, pobawic sie
swiatlem.
Pokazac ladne, pomyslowe, klimatyczne wnetrza i ladne ogrody jako tlo do
roznych form oswietlenia.

W SZCZEGOLNOSCI INTERESUJA MNIE LADNIE i NOWOCZESNIE ZARANZOWANE KUCHNIE
CZYLI WASZE KROLESTWA!!! : )

To dla mnie duza sprawa i mozliwosc tworczej realizacji fotografii
w formie, ktora mnie bardzo interesuje.
Dzialam w Warszawie i okolicach ale w innych miastach rowniez moge sie
pojawic!

Mam nadzieje, ze znajde posiadaczy takich ladnych,
interesujacych przestrzeni, ktorzy chcieliby pokazac, pochwalic sie
swoim otoczeniem. Moze macie takie wnetrze albo znacie kogos kto
mialby ochote na sesje fotograficzna w jego wnetrzu/ogrodzie?

Bede bardzo bardzo wdzieczny za kazdy pomysl miejsca fotografowania dla
tego projektu. Chetnie zrewanzuje sie w jakis fotograficzny sposob!!!

Opis projektu w pdf dla Was i Waszych znajomych jest tutaj:
www.mocart.mgt.pl/Projekt/mocart_wnetrza_i_ogrody.pd

Jesli macie jakis pomysl - Walcie jak w dym! Bede bardzo wdzieczny!
Z gory wielkie dzieki za pomoc!

Trzymajcie sie cieplo!
Bafango
mozert(at)wp.pl

2. Data: 2007-06-23 22:08:20

Temat: Re: [FOTO] Pochwalcie sie swoimi kuchniami!
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bafango napisał(a):
> Witam smakoszy i kulinarian!!! : )

Drogi kulinarianinie, pamiętaj, ze mało kto lubi odgrzewane dania.
pozdr. Jerzy

Solone sledzie
Oliwa z białą truflą
mielony imbir