FREDERIC FEKKAI

1. Data: 2007-02-15 16:34:40

Temat: FREDERIC FEKKAI
Od: lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
mam pytanie gdzie mogę kupić kosmetyki FREDERIC FEKKAI?

2. Data: 2007-02-15 16:42:23

Temat: Re: FREDERIC FEKKAI
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-15 17:34:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *lucyna* skreślił te oto słowa:

> witam,
> mam pytanie gdzie mogę kupić kosmetyki FREDERIC FEKKAI?

W Sephorach.

Warte kazdych pieniedzy...

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

3. Data: 2007-02-15 20:28:44

Od: "Margaret" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2007-02-15 17:34:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *lucyna* skreślił te oto słowa:
> W Sephorach.
> Warte kazdych pieniedzy...

serio serio?

4. Data: 2007-02-15 20:32:10

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-15 21:28:44 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Margaret* skreślił te oto słowa:

> serio serio?

Serio serio.

Jestem bardzo zadowolona, tym bardziej ze trafilan na promocje, kup 2, za
jeden zapłac 1 zł, co dosc przyjemnie zmniejszyło cene o polowe.

5. Data: 2007-02-16 07:09:14

Od: lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Feb 2007 21:32:10 +0100, Lia napisał(a):

> [...]
>
> Jestem bardzo zadowolona, tym bardziej ze trafilan na promocje, kup 2, za
> jeden zapłac 1 zł, co dosc przyjemnie zmniejszyło cene o polowe.
dziękuję za odpowiedz
a można wiedzieć jakie kosmetyki używasz?
Zastanawiam się odżywki do włosów

6. Data: 2007-02-16 16:30:18

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-16 08:09:14 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *lucyna* skreślił te oto słowa:

> witam,
> dziękuję za odpowiedz
> a można wiedzieć jakie kosmetyki używasz?
> Zastanawiam się odżywki do włosów

Aktualnie nabłyszczacz i krem do loków.

Aha, uwaga - mają intensywny długo utrzymujący się zapach... Zapachy są
cudne wprost, ale nie kazdemu moze to odpowiadać.

7. Data: 2007-02-17 06:51:09

Od: lucyna <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 16 Feb 2007 17:30:18 +0100, Lia napisał(a):

> [...]
>
> Aha, uwaga - mają intensywny długo utrzymujący się zapach... Zapachy są
> cudne wprost, ale nie kazdemu moze to odpowiadać.

Witam,
dzięki!!!!!!!!!!
Czytałam trzy opinie na temat tego kremu.Wszystkie pozytywne,chyba się
na niego zdecyduję.

8. Data: 2007-02-21 07:03:08

Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam maskę do włosów farbowanych (ten zapach!!! cudo) - jestem zadowolona.
Włosy są bardziej miękkie, delikatne, widać róznicę.
Mam też spray do podnoszenia i nadawania objętości uaktywniany pod wpływem
ciepła - tu trochę mniej jestem zadowolona, bo trochę cięzko się psika - ale
może mam felerny egzemplarz? Myślalam, że efekt będzie bardziej
spektakularny, ale też nie jest źle, bo widzę różnicę na włosach bez
kosmetyku i z nim.
Na pewno jak znów będzie taka promocja, kupię coś :)

Pozdrawiam, Yaga

--
"Tanz - mein Leben - tanz
Tanz mit mir

Zapach dla mężczyzny - zielona herbata, cedr (?)
Ck Obsession - obiecałam...
Olej z krokosza?
balsam brązujący
www.zlotykot.com