Facet z Nivea (wroc.) + avonowy krem energizujący

1. Data: 2005-03-30 17:40:33

Temat: Facet z Nivea (wroc.) + avonowy krem energizujący
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo!

1) kto ma namiary na faceta handlującego różnymi zabawkami Nivea
(najcześciej balsamy, samoopalacze, plasterki na nos) od czasu do czasu na
Oławskiej albo w okolicach dworca pkp/pks?
Wie ktos gdzie go można dorwać? ;-) (w miarę w centrum).

2) czy krem Energizujący blask Avonu (taki o:
http://img06.allegro.pl/photos/oryginal/46/4671/4671
18/46711895 )
nadaje się pod makijaż - tzn czy podklad nie będzie się na nim wałkować? W
ogole warto wydać kilka zł na ten krem czy raczej średniawo z tendancją do
NIE? ;-)

Dzięki!

Pozdr!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-03-30 18:18:52

Temat: Re: Facet z Nivea (wroc.) + avonowy krem energizujący
Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nadaje się pod makijaż - tzn czy podklad nie będzie się na nim wałkować?
> W ogole warto wydać kilka zł na ten krem czy raczej średniawo z

Jak dla mnie to ten krem za slabo nawilza. Po nalozeniu i wchlonieciu
sie mialam zwyczajnie naciągnieta i taka sucha skore, jakby zaden krem
nie byl nakladany. Ale rozne cery moga roznie zareagowac na ten sam
krem. Ja osobiscie napewno wiecej go nie kupie.
pozdrawiam
femme

1. Data: 2005-03-31 06:17:27

Od: "Magda-" <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ogole warto wydać kilka zł na ten krem czy raczej średniawo z tendancją do

Ja ten krem baaaardzo lubię. Ma śliczny zapach (podobno lekko ogórkowy, nie
wiem, dla mnie po prostu przyjemny), delikatnie rozświetla (chociaż raz
trafiłam na tubkę, gdzie było tych błyszczących drobinek zdecydowanie więcej
niż normalnie i jak dla mnie - za dużo), na mojej mieszanej cerze wchłania
się bardzo dobrze, nie zostawia wrażenia tłustości i absolutnie się nie
wałkuje. Generalnie jest taki optymistyczny i po prostu lubię się nim rano
pomaziać :)

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-03-31 12:43:16

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/30/2005 7:40 PM,Użytkownik Ania usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> nadaje się pod makijaż - tzn czy podklad nie będzie się na nim wałkować?
> W ogole warto wydać kilka zł na ten krem czy raczej średniawo z

Pod makijaz się nadaje, ani on się nie wałkuje, ani podkład na nim. Czy
warto go kupić? Cóż, rozświetla bardzo ładnie, dobrze się wchłania, nie
zostawia tłustej warstwy, zapach... no, może być, natomiast nawilżanie
trochę nie tego, no i podrażnił mnie skurczybyk. Chyba zatem nie dla
wrażliwców.

Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2005-03-31 17:25:10

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d2grho$bs2$1@nemesis.news.tpi.pl:

> no i podrażnił mnie skurczybyk.

Bu :(

Ale przyznasz, że zapach pięęęęękny :)

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-04-01 16:37:35

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to czwartek, 31 marca 2005 19:25 użytkownik
mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> Bu :(

No niestety. A tak się fajnie wchłaniał :(

> Ale przyznasz, że zapach pięęęęękny :)
Yhy :)

Krusz.
--