Fajne misie (A row of love) [xxx]

1. Data: 2003-07-23 12:35:54

Temat: Fajne misie (A row of love) [xxx]
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Jakis czas temu podawany byl link do sympatycznego misiowego obrazka.
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=vernis&Ru
brID=5721&Show=%3E%3E&so
rt=0
ciekawa jestem bardzo, czy ktos sie na niego skusil i zrobil? Jesli tak to
czy wyszly takie fajne jak na zdjeciu? I jeszcze jedno pytanko: jakie nici
sa tam uzyte i gdzie mozna znalezc przelicznik z nich na DMC?
Z gory dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
Myszka

1. Data: 2003-07-23 13:19:22

Temat: Odp: Fajne misie (A row of love) [xxx]
Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy wyszly takie fajne jak na zdjeciu? I jeszcze jedno pytanko: jakie nici
> sa tam uzyte i gdzie mozna znalezc przelicznik z nich na DMC?

Ja nie wyszywałam, ale nici to po prostu dimensions, przelicznik:
http://www.dimensions-craft.com/threadconversion.htm
Korzystałam z tego przelicznika, wyszło dobrze.

A tak apropos, na stronie startowej Dimensions pani wiesza obrazek z tymi
kotkami na ścianie :-)
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2003-07-23 21:54:01

Temat: Re: Fajne misie (A row of love) [xxx]
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.dimensions-craft.com/threadconversion.htm
> Korzystałam z tego przelicznika, wyszło dobrze.

Dzieki, juz go sobie sciagnelam
Rowniez pozdrawiam :o)
Myszka (rowniez Poznan)

(xxx) Potrzebny bocian :-)