Pasmanteria - Warszawa

1. Data: 2003-07-23 11:22:07

Temat: Pasmanteria - Warszawa
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam taką stronę:

http://www.pasgala.com.pl/

może zainteresuje Warszawianki. Pozdrawiam.

Milena

1. Data: 2003-07-28 20:31:04

Temat: Re: Pasmanteria - Warszawa
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No super, tylko to hurtownia .... ale pojde sobie kiedys zobaczyc ile to
jest hurt :)

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-07-28 21:06:48

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica wrote:
> No super, tylko to hurtownia .... ale pojde sobie kiedys zobaczyc ile to
> jest hurt :)
>
> --
> sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

A ja byłam dzis na Kolejowej, pomarudziłam trochę, że noże do patchworka
by się przydały (podobno niedługo ;) ), że igły do frywolitek
(poszukiwania trwają, "a w ogóle to tu była kiedyś taka pani, która
miała te igły i przyszła się pochwalić i dzieliła się nimi z koleżanką"
;) ) i w ogóle pomarzyłam o różnych różnościach, a jeśli chodzi o to, co
jest, to mulina DMC wciąż po 1,98zl, są szydełka do robótek tunezyjskich
(zdaje się ktoś poszukiwał niedawno) i jest biała aida nr 10 (nici
oczywiście, nie tkanina) Pan twierdzi, że na początku lata sporo firm
zrobiło podwyżkę i prawdopodobnie niektóre ceny skoczą :( I jeszcze co
do różnic między muliną DMC u nas i na zachodzie- to JEST inny produkt-
ma inne oznaczenia i jest inaczej pakowany, co do jakości samej nici,
niestety nie wiem.
Miło było bardzo jak zwykle ;)

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-07-29 07:50:18

Od: " ania" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sekutnica <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> No super, tylko to hurtownia .... ale pojde sobie kiedys zobaczyc ile to
> jest hurt :)
>
> --
> sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

Jak zobaczysz to się podziel tą wiedzą :-)

Ania Wwa

Przeliczniki
zdjecia
odeszla