Fale goraca

1. Data: 2005-09-06 17:52:30

Temat: Fale goraca
Od: ".:<Kasjopejczyk>:." <a...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam pierwszy raz na tej grupie

Moja zona urodzila sliczna corcie jakies 10 dni temu.
Wszyscy jestesmy juz razem - ale jest jeden malutki problem ktory nie daje
mi spokoju.
Otoz zona nocami potrafi miec tzw fale goraca - budzi sie spocona jak
przyslowiowa mysz.
W ciagu dnia czuje sie ok, a w nocy - koszule wyrzymac mozna.

O to moze chodzic ?

Pzdrw

Paweł

2. Data: 2005-09-06 20:18:00

Temat: Re: Fale goraca
Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Tue, 6 Sep 2005 19:52:30 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco,
gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu
się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako .:<Kasjopejczyk>:., a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> O to moze chodzic ?

Moze o zmiany hormonalne jakie w niej teraz zachodza?
To potrafi dawac najrozniejsze objawy, fizyczne i psychiczne.
Ja np. chlipalam mojemu mezowi w rekaw i kompletnie nie potrafilam sie
opanowac, potrafilo mnie tez to dopasc pod prysznicem ;)
Na szczescie trwalo tylko kilka dni.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło