Farba do wlosow(jasny blond)

1. Data: 2003-06-15 16:05:01

Temat: Farba do wlosow(jasny blond)
Od: "MałgosiaM" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!

Od jakiegos czasu farbuje wlosy na jasny blond ale jeszcze z zadnej farby
nie bylam w 100% zadowolona. Mam strasznie oporne wlosy do farbowania i
zawsze uzywam farb z amoniakiem bo inaczej nic nie widac. Chcialabym uzyskac
bardzo ladny kolor wlosow na swoj slub zeby nie byly jakies zolte albo
prawie biale. Moze polecicie mi jakas fajna farbe...?

MałgosiaM

(Usuń NOSPAM z mojego adresu!)
m...@2...pl

1. Data: 2003-06-15 16:21:22

Temat: Re: Farba do wlosow(jasny blond)
Od: "flower" <k...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

moze Natea bezowy lub bardzo jasny naturalny blond.
przystepna cena i dobre rezultaty.

gratuluje i pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-16 10:09:25

Od: "Kasia L." <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgosiu,
Jesli zalezy Ci na naprawde ladnym blond kolorze, to odradzalabym Ci
wszystkie farby do tak zwanego domowego uzytku. Najlepiej bedzie jak udasz
sie do sklepu fryzjerskiego, ktory ma farby profesjonalne. Brdzo ladny efekt
daje farba Voila nr.11, albo rozne jej odcienie majace numer 11.(i tu jakis
numerek). Poza tym na miejscu sa panie ktore moga Ci cos doradzic.
Farby fryzjerskie sa bezpieczne i daja naprawde dobry efekt, szczegolnie
jesli chodzi o blond wlosy. Ja Voila uzywalam przez kilka lat i mialam
naprawde sliczny jasny blond.

Pozdrawiam,
Kasia

1. Data: 2003-06-16 11:15:44

Temat: Odp: Farba do wlosow(jasny blond)
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
ja szukam ladnego odnienia platynowego blond...ale na mocnej wodzie, bo 6%
mnie nie chwyta (chwyta, ale na zolto:(( ) Czy Voila ma cos co by mi
pasowalo? chcialabym tez zapytac o ceny - ile za opakowanko?czy ceny sa
porownywalne z farbami zwyklymi?
kroofka

1. Data: 2003-06-16 12:22:25

Temat: Re: Odp: Farba do wlosow(jasny blond)
Od: "Kasia Lamża" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

hej, kroofka!

mysle, ze spokojnie znajdziesz sobie jakos ladna platynke wsrod Voila. Jesli
nie lapia Ci wlosy 6 to sprobuj wziac 9.
Co do cen to tubka farby + 2 wody = ok. 35 zł. Jesli nie masz bardzo dlugich
wlosow to starczy Ci na dwa razy.

pozdr

1. Data: 2003-06-16 15:17:46

Od: "Anka" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <k...@a...waw.pl> napisał
> moze Natea bezowy lub bardzo jasny naturalny blond.
> przystepna cena i dobre rezultaty.

Popieram:-)
Ja też zawsze kupuję Nateę i zawsze jestem zadowolona
A dokładnie to numer 101.

podkład lasting performance
VANISH co to jest?
Pytanko;)