Farbowanie wlosow

1. Data: 2003-05-24 12:00:33

Temat: Farbowanie wlosow
Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym sobie samemu w domku zafarbować włoski,jestem szatynem i jaki
proponujecie na blondzik walnąć?:),jak możecie to napiszcie co kupić i jak
to zrobić.
Dziękuje serdecznie

1. Data: 2003-05-24 12:16:45

Temat: Re: Farbowanie wlosow
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Chciałbym sobie samemu w domku zafarbować włoski,jestem szatynem i jaki
>proponujecie na blondzik walnąć?:),jak możecie to napiszcie co kupić i jak
>to zrobić.

Z duzym prawdopodobienstwem otrzymasz piekny pomaranczowy kolorek ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-24 12:25:19

Od: "Marcin" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia"

> Z duzym prawdopodobienstwem otrzymasz piekny pomaranczowy kolorek ;)
>
> Dunia
Heh ale dlaczego?,przeciez jak kupuje farbe ktora farbuje na blond to
wloski powinny byc o takim kolorku:)

1. Data: 2003-05-24 14:38:34

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 24 May 2003 14:25:19 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Heh ale dlaczego?,przeciez jak kupuje farbe ktora farbuje na blond to
> wloski powinny byc o takim kolorku:)

Mieszałeś kiedyś farby (nawet i plakatowe)? Kolorki na farbach
pokazują efekt po nałożeniu na włosy z minimalną ilością pigmentu (czyli
blond). Pigment zawarty we włosach ciemniejszych wpływa na kolor farby.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-05-24 14:56:34

Od: Evunia <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 May 2003 14:25:19 +0200, Marcin wrote:

> Heh ale dlaczego?,przeciez jak kupuje farbe ktora farbuje na blond to
> wloski powinny byc o takim kolorku:)

Dunia ma rację. Rozjaśnianie włosów jest trudniejsze niż ich
przyciemnianie. Moim zdaniem warto ten pierwszy raz iść do fryzjera, zrobić
sobie śliczny blond, a później robić w domu samemu.
Używam farb L'Oreal (najaśniejsze blondy, ale beżowe, nie popielate, bo
popielatych nie lubię) i są świetne (ok 28 zl). Żółć się nie zdarza nigdy
:)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-05-24 19:14:00

Od: "ula.p" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Używam farb L'Oreal (najaśniejsze blondy, ale beżowe, nie popielate, bo
> popielatych nie lubię) i są świetne (ok 28 zl). Żółć się nie zdarza nigdy
> :)
to zalezy o kogo:) u mnei zebym nie wiem jaką farbą farbowała to rudawy
wychodził. MOze na poczatku kolor wpadał w popiel, ale max po 2
tygodniach swieciłam na rudo:) teraz wróciłam do naturalnego ciemnego
blondu i wreszcie przestałam sie martwic kolorem, a zaczełam kondycją:)
--
pozdrowionka, ula.p
gg 1756591

krem i żel matująco-nawilżający