Farby firmy FEIDAL - ktos uzywal?

1. Data: 2001-09-28 12:42:10

Temat: Farby firmy FEIDAL - ktos uzywal?
Od: "Jacek Bialecki" <j...@r...talex.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Majster, ktory wykonuje u mnie remont mieszkania proponuje mi farbe "FEIDAL
WandFarbe". Kosztuje ok 48zl / 10l, co przy cenie Dekorala ( ok 58zl / 10l )
wydaje sie cena dosyc atrakcyjna. Natomiast kompletnie nie wiem co z
jakoscia, odpornoscia na zmywanie, mozliwoscia mieszania z barwnikami itd.
Jesli ktos z Szanowych Grupowiczow ma jakies doswiadczenia z farbami tej
firmy i chcialby sie nimi podzielic - bylbym wdzieczny.
Jacek Bialecki

$> cd pub
$> more beer

1. Data: 2001-10-07 16:00:45

Temat: Re: Farby firmy FEIDAL - ktos uzywal?
Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
nie wiem czy już pomalowałeś czy nie, dopiero dziś weszłam na listę.....
malowałam kuchnię feidalem....przez następny miesiąc śmierdziało
amoniakiem.....trzebabyło zeskrobać gips bo pomalowanie snieżką nic nie
dało....zeskrobany gips też smierdział....więc generalnie trzymam sie z
daleka od wyrobów tej firmy....sypialnię i pokój pomalowałam
np.nobilesem.....
feidal oczywiście reklamację olał....tzn, przysłał wiadro farby [po
wykłóceniu się] ale już za gips i robocizne nie zapłaciał.....według speca
krórego przysłali oczywiście NIC nie smierdzi......zagraniczne firmy olewają
polskich klientów.....jeśli kupiłeś, pomalowałeś i nic no to miło.....jeśli
sie JUZ naciąłęś tzn. że jednak robią badziewie...
pozdro
alda

Jacek Bialecki napisał(a) w wiadomości: <9p1r79$2g5$1@news.onet.pl>...
> [...]
>Jesli ktos z Szanowych Grupowiczow ma jakies doswiadczenia z farbami tej
>firmy i chcialby sie nimi podzielic - bylbym wdzieczny.

Cos do pokoju dziecinnego - choc nie tylko
czy moja kurtke mozna prasowac ?
Poszukiwana "ekipa wykończeniowa"
Szukam hydraulika z zamrazarka
Łóżko składane na ścianę