Farmakologia - na wrzesien...

1. Data: 2001-07-20 22:26:58

Temat: Farmakologia - na wrzesien...
Od: "michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Jak nauczyc sie calej farmakologii na wrzesien? Podjalem sie tego ambitnego
zadania, ale ilosc wiedzy do wchloniecia zwala z nog. Jestem bilogiem, wiec
nie jest zle, ale najgorsze to zapamietanie nazw lekow w odpowiednich grupac
h i skojarzenie ich dzialania z niczego-nie-mowiaca-nazwa... To jak nauka ks
iazki teleonicznej na pamiec... Nie wiem, czy zdaze do tego czasu przeczytac
chociaz to co mam :)) Prosze o jakies sprawdzone metody - tylko bez zadnych
uszczypliwych zartow, sprawa jest powazna...

Pozdrawiam,
Michal

* Zajrzyj: www.republika.pl/miszulc *
* Napisz: m...@p...onet.pl *
* m...@b...pl *

2. Data: 2001-07-21 08:17:16

Temat: Re: Farmakologia - na wrzesien...
Od: "Bartek" <B...@k...jest.kim.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skontaktuj sie ze studentami medycyny, posiadaja duzo materialow ulozonych w
sposob przystepniejszy niz podreczniki czy indexy lekow.. Zksiazek moge
polecic farmakologie Jacoba / czy jakostak / calkiem sensownie pozbierana

Pozdrawiam,
Bartek

3. Data: 2001-07-21 13:15:18

Od: "Daniel Sereno" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli korzystasz z Irca wejdz na kanal #medycyna na serwerze np.
warszawa.irc.pl
jest tam paru studentow i pewnie Ci pomoga

pozdrawiam
ser.

4. Data: 2001-07-21 22:47:07

Od: "Noctee" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kolege !
A kto teraz egzaminuje :recepture i teorie ?
Jeszcze 2 lata temu byl to prof. P. Polakowski (o ile sie nie myle )
Tez zdawalem we wrzesniu :-)
Chcesz wiedziec jak zdalem ? O a tak apropos ,zadalem wtedy niemal
identyczne pytanie na tej grupie !
Pozdrowka
Piotr Sowa

5. Data: 2001-07-23 07:08:31

Od: NakaiSuzuki <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <m...@p...onet.pl> wrote in news:9jab7k$49k$1@news.tpi.pl:
> Witam!
>
> Jak nauczyc sie calej farmakologii na wrzesien?

No chyba nie całej :-))

Spróbuj programu Supermemo. 'Fabrycznie' służy głównie do nauki języków,
ale można tworzyć własne bazy danych, co jest nawet skuteczniejsze.
Wypróbowałem przy przygotowaniach do dwójki, z dobrym efektem zresztą. Moża
importować pliki tekstowe, więc fizycznie nic nie stoi na przeszkodzie aby
wskanować fragment podręcznika i używać jako bazy. S. w starszych (ale
dobrze działających wersjach) dodawali kilka lat temu do Entera albo
PCWorda (nie jestem pewien),

Krzysiek, FEBP
Jeśli nie wiesz co robisz, rób to porządnie

lekarz pierwszego kontaktu
Cilest
Soczewki kontaktowe - polskie
Pomocy ! - rana po cesarce ???