Farmakopea????

1. Data: 2004-03-30 21:19:22

Temat: Farmakopea????
Od: "Krusia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Jako zupełny laik w tej dziedzinie mam pytanie. Co to dokładnie jest
"Farmakopea Polska" i czy można ją gdzieś ściągnąc?

2. Data: 2004-03-31 19:00:40

Temat: Re: Farmakopea????
Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krusia" napisała:

Witam. Jako zupełny laik w tej dziedzinie mam pytanie. Co to dokładnie jest
> "Farmakopea Polska" i czy można ją gdzieś ściągnąc?

Farmakopea Polska (w skrocie FP) jest to zbior:
- monografii substancji leczniczych
- monografii srodkow pomocniczych w produkcji lekow,
- zasad postepowania przy syntezie a takze analizie poszczegolnych
substancji leczniczych
i in.
W sumie jest to kilka grubych tomow. W sieci jej raczej znalezc nie mozna, a
w ksiegarni kosztuje dosc sporo :-((((

taugusty

Pierwszy raz
Zdrowie Kobiety