Fasola szparagowa - IG

1. Data: 2003-02-04 21:57:44

Temat: Fasola szparagowa - IG
Od: "Quentin" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkrylam następną pułpkę, przez cały czas sądziłam, że fasola
szparagowa jest najlepszym warzywem, zarówno pod względem smaku jak i
niskiego IG (traktowłam ja jako warzywo zielone IG=15). Byłam w szoku jak na
twojej stronie odczytałam wartość 71????!! A może to tylko dotyczy żółtej, a
zielona jest oki? Ale i tak wolałam żółtą:(((

2. Data: 2003-02-05 09:14:05

Temat: Re: Fasola szparagowa - IG
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quentin" <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> twojej stronie odczytałam wartość 71????!! A może to tylko dotyczy żółtej,
> zielona jest oki? Ale i tak wolałam żółtą:(((

Bardzo Was wszystkich przepraszam. Naprawdę nie wiem, skąd wzięłam wartość
IG fasolki szparagowej. Usiłuję znaleźć od dwóch dni źródło i nie mogę.
Teraz to już sama nie wiem, jakie ona naprawdę ma IG :-/

Przy okazji - przepraszam wszystkie osoby, na których maile nie odpisałam.
Mam ostatnio trochę własnych kłopotów i nie zawsze znajduję czas/chęć/siłę
na to, żeby odpisywać na Wasze pytania dotyczące MM.
Postaram się to w najbliższym czasie nadrobić.

pozdrawiam cieplutko
misiczka (Wrocław)
--
My kobiety nigdy nie mówimy wprost, czego chcemy, ale wściekamy się,
gdy tego nie dostajemy. Dlatego jesteśmy takie fascynujące

MM - bob, morele i maka grochowa
MM ryż, pizza
motywacja
MM - już sama nie wiem...