I co dalej ?????

1. Data: 2003-02-05 07:52:56

Temat: I co dalej ?????
Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czytuję Was od niedawna ale widzę , że sobie bardzo pomagacie więc może i mi
coś doradzicie . Kończę właśnie dietę kopenhaską i nie chciałabym znowu
przytyć a może nawet jeszcze troszkę zgubić . Na diet MM się nie zdecyduje
bo jest bardzo czasochłonna i kosztowna .
Może doradziłybyście jakąś inną dietę lub chociaż napiszcie czego powinnam
unikać .

Bardzo dziękuję za pomoc
pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2003-02-05 08:32:54

Temat: Re: I co dalej ?????
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo jest bardzo czasochłonna i kosztowna .
> Może doradziłybyście jakąś inną dietę lub chociaż napiszcie czego powinnam

Witaj Dorotko!

Dieta Kopenhaska zawiera bardzo malo kalorii. Jesli teraz zaczniesz jesc
normalnie to przytyjesz w ciagu - 2 3 dni.
Musisz wiec nadal ograniczac kalorie.
Dobra metoda jest pomalutku zwiekszanie ilosci kalorii - to nie bedzie
trwalo tydzien.... musisz sie na to przygotowac.
Na razie nie jedz wogole chleba, ziemniakow, kasz..
Jedz 5 posilkow ( co 3 godziny) i pomalu wprowadzaj nowe produkty, i
zwiekszaj ilosc kalorii tez wolniutko.
Gdybys zaczela cwiczyc, nawet aerobik w domu.. zwiekszylabys metabolizm i
zmusila organizm do spalania wiekszej ilosci kalorii a wiec i do jedzenia
wiekszej ilosci kalorii ..
mam nadzieje ze nie zagmatwalam :)
Podsumowujac.. jedz ciun wiecej wprowadzajac wszystko POMALUTKU.

Na pocieszenie powiem cie ze ja nie przytylam po kopenhaskiej. ..

I jeszcze jedno.. Dieta Kopenhaska to dieta glodowkowa.. przechodzenie
teraz w druga diete glodowkowa jest bezsensowne... i wiecej przyniesie
szkody niz pozytku.
Teraz naucz organizm normalnie jesc tak aby nie przytyc .

pozdrawiam i zycze wytrwalosci
Saman_tha

3. Data: 2003-02-05 08:44:42

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> szkody niz pozytku.
> Teraz naucz organizm normalnie jesc tak aby nie przytyc .

Fasola szparagowa - IG
MM - bob, morele i maka grochowa
MM ryż, pizza
motywacja