Faszerowane jajka

1. Data: 2007-04-06 19:48:57

Temat: Faszerowane jajka
Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby
PozdrawiamJULIUSZ

2. Data: 2007-04-06 19:53:11

Temat: Re: Faszerowane jajka
Od: Paulinka <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):

> Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby

Pieczarki, żółtko, cebula, pieprz, sól, pietruszka.

--

Paulinka

3. Data: 2007-04-06 20:40:46

Od: m...@y...com szukaj wiadomości tego autora

On Apr 6, 9:48 pm, "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>
wrote:
> Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby
> PozdrawiamJULIUSZ

Łosoś wędzony, żółtko na twardo, pieprz biały i zielony, anchovis
helskie (bardzo słone, więc solić nadzienia nie trzeba dodatkowo)
wszystko utarte lub zmielone, plus cebulka sałatkowa drobniutko
posiekana (3mm X 3mm). Po napełnieniu jajek "wcisnąć" na środek coś
pikantnego i kolorowego - pół oliwki, kawałek ostrej papryki
marynowanej itp. ewentualnie ozdobić kleksem pikantnego gęstego sosu -
wg uznania :-)
-

4. Data: 2007-04-07 06:09:09

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby

Zółtko, majonez, szczypior, papryka, pieprz, sol.

pozdr

cherokee

5. Data: 2007-04-07 06:12:38

Od: BBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):
> Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby

Jeśli na gorąco, tradycyjnie: zawartość skorupki, cebulka posiekana
drobno, odrobinka masła, natka, sól, pieprz.

Na zimno, czyli żółtko przetarte przez sito + dodatki i wsadzone to w
białko, milion sposobów dowolnych, np.:
- łosoś wędzony,kapary,trochę soku z cytryny,pieprz biały, co chcesz,
- szynka wędzona, majonez, oliwki zielone, co chcesz,
- anchois, oliwki czarne, kapary, pieprz, sok z cytryny, co chcesz
- krewetki, koperek, kapary, majonez, pieprz, co chcesz...
- grzyby prawdziwe, ugotowane wcześniej, pieprz, cebulka...

...a w ogóle, to daj, co chcesz, byle Ci/Wam smakowało. Mazistość
uzyskasz przez dodanie odrobinki masła, majonezu, musztardy, śmietanki -
do wyboru. Jeśli uważasz, że w moich propozycjach jest za dużo kaparów,
zlikwiduj, bo mam do nich widoczną słabość, podobnie z oliwkami.

Dekorowanie: oliwki czarne i zielone, kapary, kawałeczek cytryny,
gałązka koperku, rydzyk z octu, połówka minikorniszonka, migdał,
krewetka... co tylko gra z zawartością i co tylko chcesz. W ogóle
faszerowanie jajek to pole do popisania się tzw. kreatywnością
faszeranta, "wszystko wolno! hulaj dusza! do niczego się nie zmuszaj!".
(No, nie wolno rzeczy wielu...)
--
BBjk, też faszerując

6. Data: 2007-04-07 11:29:16

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@przecz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:ev68fr$bom$2@node4.news.atman.pl...

> Pieczarki, żółtko, cebula, pieprz, sól, pietruszka.
> Paulinka

nieraz dodatkowo smaruje jajeczkiem od strony polowki wylozonej pasta wg.
twojego przepisu i wkladam w bulke tarta, ew. jakas inna panierke i na
goraca patelnie na pol minuty. pycha :)

7. Data: 2007-04-08 12:42:49

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

nightmen napisał(a):
> Witam mam pytanie czy wy faszerujecie jajka , jakie macie sposoby

Ja miałem dzisiaj na śniadanie jedne faszerowane rakami a drugie kawiorem.
--
pozdr. Jerzy

Wielkanoc
SLEDZIE PO KOZACKU II
Czas gotowania szynki w szybkowarze ?
Sałatka z ryżem i krewetkami i czym jeszcze?...
Bohemiści, poratujecie?