Faszyzm a humanizm...

1. Data: 2010-07-15 15:20:05

Temat: Faszyzm a humanizm...
Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czym właściwie różnią
się od siebie te dwa duchy ?

http://www.youtube.com/watch?v=wBkTUzKAiXQ&feature=r
elated

zdar
kant.or

2. Data: 2010-07-15 16:09:16

Temat: Re: Faszyzm a humanizm...
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-15 17:20, kant.or pisze:
> Czym w?a?ciwie r?ni?
> si? od siebie te dwa duchy ?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=wBkTUzKAiXQ&feature=r
elated

> zdar
> kant.or

Faszyzm to zabójstwo. Słowo faszyzm nie przechodzi mi przez usta, nie
lubię czytać, jak piszesz o faszyzmie, nie mam nic przeciwko Tobie.

3. Data: 2010-07-15 17:23:09

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Faszyzm to zabójstwo. Słowo faszyzm nie przechodzi mi przez usta, nie
> lubię czytać, jak piszesz o faszyzmie, nie mam nic przeciwko Tobie.

Widze nie zmieniłeś sobie kodowania, szkoda...

Boisz się śmierci, boisz się myśleć o faszyźmie,
boisz się własnego "ja", tak ? :o/
Nie jestem Twoim wrogiem, nie jestem wrogiem
faszystów, jestem wrogiem ducha faszyzmu.

zdar
kant.or

4. Data: 2010-07-15 20:47:37

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Jul 2010 19:23:09 +0200, tako rzecze kant.or:

> U?ytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisa?

> Widze nie zmieni?e? sobie kodowania, szkoda...
>
> Boisz sie ?mierci, boisz sie my?leae o faszyOEmie, boisz sie w?asnego
> "ja", tak ? :o/
> Nie jestem Twoim wrogiem, nie jestem wrogiem faszystów, jestem wrogiem
> ducha faszyzmu.
>
> zdar
> kant.or

ale to chyba jeszcze nie powód, żeby nie zmienić sobie kodowania?
szkoda ;)

5. Data: 2010-07-15 20:52:57

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał

> ale to chyba jeszcze nie powód, żeby nie zmienić sobie kodowania?
> szkoda ;)

moim zdaniem to Ty sobie nie zmieniłeś...
Europa środkowa nie starcza, trzeba dodać jeszcze UTF-8
w innym miejscu.

Tylko z moimi postami masz problemy ?
Bo ja praktycznie tylko z Twoimi.

zdar
kant.or

6. Data: 2010-07-15 21:32:49

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-15 19:23, kant.or pisze:
> [...]
> boisz się własnego "ja", tak ? :o/
> Nie jestem Twoim wrogiem, nie jestem wrogiem
> faszystów, jestem wrogiem ducha faszyzmu.

Znów robisz uszczypliwości. Po co?

7. Data: 2010-07-15 21:48:31

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 15 Jul 2010 22:52:57 +0200, tako rzecze kant.or:

> [...]
> trzeba dodać jeszcze UTF-8 w innym miejscu.
>
> Tylko z moimi postami masz problemy ? Bo ja praktycznie tylko z Twoimi.

ja mam natomiast problem z tymi, których posty nie mają zadeklarowanego
w nagłówku kodowania, bo mój czytnik niestety nie umożliwia pamiętania
tego dla każdego piszącego, a jedynie dla całej grupy. może te czytniki
nawet nie wspierają utf? niech będzie iso. ostatecznie korzyść z utf
jest tylko przy stosowaniu różnych alfabetów, lub znaków specjalnych

8. Data: 2010-07-16 00:45:51

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> nawet nie wspierają utf? niech będzie iso. ostatecznie korzyść z utf
> jest tylko przy stosowaniu różnych alfabetów, lub znaków specjalnych

A z moimi też ? :o/

zdar
kant.or

9. Data: 2010-07-16 00:47:50

Od: "kant.or" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał

> Znów robisz uszczypliwości. Po co?

Znowu nie mówisz na temat.
Po co ? Może chcę Cię jakoś
zachęcić do dyskusji, nie pomyślałeś
o tym ? :o/

Tobie się zdaje, że głównie chcę Ci dokuczyć ?
Jeśli tak, to wybacz, nie miałem takiego zamiaru.

zdar
kant.or

Ps. Jesteś młodym klerykiem czy co ?

10. Data: 2010-07-17 09:47:39

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 16 Jul 2010 02:45:51 +0200, tako rzecze kant.or:

> A z moimi też ? :o/
>
> zdar
> kant.or

jak mam ustawione dla grupy kodowanie którego używasz to nie ma problemu,
jednak ta deklaracja powinna być w nagłówku, więc coś z programem, albo
jego konfiguracją jest niedobrze

Pyszałkowatość, wywyższanie się nad innymi, i podobne...
Kolejny kawałek Sabatonu
Nie wiem jak nazwać ten wątek, ktoś pomoże?;)
do Pana Edward Robakksa o prawdzie
Dziewczyny się nigdy do tego nie przyznają