Feministkom.

1. Data: 2011-03-24 17:49:00

Temat: Feministkom.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"W czerwcowy poranek Aurora weszła do sypialni i strzeliła cztery razy do
śpiącej córki. Zaraz potem poszła do znajomego adwokata z pytaniem, co
robić, by nie uznano jej za chorą psychicznie. 'Zabiłam moją córkę w pełni
świadomie, nie jestem niepoczytalna'

Hildegart - ogród mądrości. Taką etymologię ukuła Aurora, nadając córce to
imię. Choć zmyślona, okazała się przepowiednią.

Mimo że Hildegart przeżyła tylko kilkanaście lat, zdążyła napisać siedem
książek, masę artykułów i wygłosić dziesiątki wykładów na temat reformy
seksualnej i Marksa. Radykalna i bezkompromisowa. W burzliwych czasach
hiszpańskiej republiki stała się jej ikoną. W obu przypadkach eksplozja
wolności została szybko ukatrupiona: Druga Republika, nie licząc wojny
domowej, trwała pięć lat, Hildegart nie doczekała 19. urodzin.(...)

(...)Niektóre dzieci geniusze to cudowna wypadkowa genów. Inne chłoną
wiedzę z rozintelektualizowanego otoczenia. Hildegart była projektem.
Przedsięwzięciem matki przemyślanym od A do Z. Urodzona w ramach
eugenicznego eksperymentu miała być wyzwoloną kobietą ideałem, która wskaże
drogę innym. Szło świetnie, dopóki na drodze nie stanęło życie.

Prokurator: Jaką miała misję? Oskarżona: Przestrzegać praw Natury i, jeśli
to konieczne, odrzucać prawa dyktowane przez mężczyzn.(...)"

"(...)'Obudźcie się, koniec z kobietą rodzicielką!'. Wyśmiewana, staje się
coraz bardziej agresywna. Po półtora roku trafia do prowadzonego przez
zakonnice szpitala psychiatrycznego dla kobiet w Ciempozuelos pod Madrytem,
gdzie spędzi resztę życia. Diagnoza: schizofrenia paranoidalna."

http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,100958,
9197461,Zywa_lalka.html?as=1&startsz=x

2. Data: 2011-03-25 09:18:24

Temat: Re: Feministkom.
Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/1,100958,
9197461,Zywa_lalka.html?as=1&startsz=x

Przykład szaleństwa. Przegięcia zdarzają się i po stronie zwolenników
Tradycji i po stronie zwolenników Postępu.

3. Data: 2011-03-25 10:03:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2011 10:18:24 +0100, zdumiony napisał(a):

9197461,Zywa_lalka.html?as=1&startsz=x

> Przykład szaleństwa. Przegięcia zdarzają się i po stronie zwolenników
> Tradycji i po stronie zwolenników Postępu.

Tak, feministki to wariatki. Ot co :-)

4. Data: 2011-03-25 12:10:37

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, feministki to wariatki. Ot co :-)

Nie wszystkie. Co chcesz od feministek.

5. Data: 2011-03-25 21:16:01

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Nie wszystkie. Co chcesz od feministek.

Są niektóre całkiem do rzeczy jak Kazimiera Szczuka

6. Data: 2011-03-25 21:19:14

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Nie wszystkie. Co chcesz od feministek.

Są niektóre całkiem do rzeczy jak Kazimiera Szczuka
=======================================
Do jakich rzeczy?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

7. Data: 2011-03-25 21:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2011 13:10:37 +0100, zdumiony napisał(a):

> Nie wszystkie. Co chcesz od feministek.

A cóż mi one mogą ofiarować? Nic.

8. Data: 2011-03-25 21:20:25

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A cóż mi one mogą ofiarować? Nic.

A co Ty im możesz ofiarować?

9. Data: 2011-03-25 21:35:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:16:01 +0100, zdumiony napisał(a):

> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Są niektóre całkiem do rzeczy jak Kazimiera Szczuka

Owszem - nawet próbowała mieć faceta 3-)

10. Data: 2011-03-25 21:36:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2011 22:19:14 +0100, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Są niektóre całkiem do rzeczy jak Kazimiera Szczuka

Nooo, nie do TYCH, to na pewno ;-PPP

"Może mieć wszystko, więc nic jej nie kręci."
Eugenika współczesna
alleluja
List z Polski.
Radio Żelaza - Własność intelektualna