Feminizm pełną d...ą?

1. Data: 2023-01-02 18:38:51

Temat: Feminizm pełną d...ą?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

,,Feministkami" zwykle ogłaszają się i ruch ten krzykliwie popierają
zwiędłe, przebrzmiałe i rozwydrzone aktorki, które na co dzień ,,spełniały
się" najbardziej w pokazywaniu gołej d...y i cycków w rólkach wymyślonych
przez MĘŻCZYZN-scenarzystów i finansowanych MĘŻCZYZN-producentów.
,,Feministki" tłumnie przechodzące niegdyś przez łóżka ww. dla kolejnych 5
minut zaistnienia przed kamerą.
Feministkami ogłaszają się i ruch ten krzykliwie popierają także weteranki
Dubaju i inne tego rodzaju hmmm..., celebrytki, poczuwając się w tym wręcz do
misji, szczególnie poprzez stanie na ściankach w strojach i pozach...
(delikatnie mówiąc) mało godnych, służących stricte pobudzeniu seksualnemu
MĘSKIEJ części publiki - a nuż któryś ze śliniących się samców załatwi
jeszcze angaż czy wyjazd... powiedzmy integracyjny?
Wystawa żeńskich organów płciowych do wzięcia - IŚCIE FEMINISTYCZNE
targowisko kobyłek na sprzedaż, jak i te wszystkie ,,konkursy piękności",
gdzie się ,,feministki" zeszmacają po garderobach i hotelach dla pięciu
minut MĘSKIEGO zainteresowania, sfinalizowanego ew. rólką w kiepskim
filmie, szarfą na biuście i plastikową ,,koroną" na głupim lbie...
FEMINIZM PEŁNĄ D..Ą.

--
,,Słowo ,,rozkaz" porusza armie, słowo ,,wolność" - narody." Novalis, ze
zbioru Uczniowie z Sais.

2. Data: 2023-01-02 20:57:45

Temat: Re: Feminizm pełną d...ą?
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 18:38, XL pisze:
> ,,Feministkami" zwykle ogłaszają się i ruch ten krzykliwie popierają
> zwiędłe, przebrzmiałe i rozwydrzone
W przeciwieństwie do przedstawicielek "prawicy", które wszystkie są
młode, piękne i ułożone... jak ty*? I jak twoja idolka pawłowicz? O
reszcie z litości nie wspomnę...

Jakim trzeba być pustakiem żeby się przypierdalać do czyjegoś wyglądu?
To, że sama tak wyglądasz niczego nie usprawiedliwia.
To dno dna z braku argumentów. To ostatnia rzecz do której jeszcze
możesz się przypierdolić. I to zrobiłaś.

*przyganiał kocioł garnkowi
(znowu zapomniałaś, że występowałaś w tv, gdy kandydowałaś z ramienia RN
i można sprawdzić jak wyglądasz
http://www.radio.kielce.pl/pl/post-77184)

??? ????? fiutinowska onuco.
I nie wracaj
Piotr

3. Data: 2023-01-02 21:21:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
> [...]
>
> *przyganiał kocioł garnkowi
> (znowu zapomniałaś, że występowałaś w tv, gdy kandydowałaś z ramienia RN

Sorry, currently your posts are not seen by the user i...@g...pl,
because the i...@g...pl user agent no longer receives your posts. You
try later, please.

4. Data: 2023-01-02 21:33:45

Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer> szukaj wiadomości tego autora

On 2.01.2023 21:21, XL wrote:

> Sorry, [...] please.

Spoko, każdy może czasem pierdolić od rzeczy, wybaczymy ci... może
kiedyś :-P

--
pzdr
Roman

5. Data: 2023-01-02 21:53:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2023-01-03 15:05:42

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.01.2023 o 20:57, Kviat pisze:
> [...]
>
> *przyganiał kocioł garnkowi
> (znowu zapomniałaś, że występowałaś w tv, gdy kandydowałaś z ramienia RN

Jak tam bohaterze internetu, zdecydowałeś się już przyznać na kogo
głosowałeś w 1 turze prezydenckich?

PD

7. Data: 2023-01-03 15:24:32

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2023 o 15:05, PD pisze:

> Jak tam bohaterze internetu, zdecydowałeś się już przyznać na kogo
> głosowałeś w 1 turze prezydenckich?

Tak.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2023-01-03 15:26:02

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2023 o 15:05, PD pisze:

> Jak tam bohaterze internetu, zdecydowałeś się już przyznać na kogo
> głosowałeś w 1 turze prezydenckich?

Widzę, że ci się polepszyło.
Albo w końcu wytrzeźwiałeś.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2023-01-03 16:54:11

Od: PD <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2023 o 15:26, Kviat pisze:

> Widzę, że ci się polepszyło.
> Albo w końcu wytrzeźwiałeś.

Szkoda, że tego samego o tobie nie mogę powiedzieć.

PD

10. Data: 2023-01-03 17:08:12

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2023 o 16:54, PD pisze:

> Szkoda, że tego samego o tobie nie mogę powiedzieć.

Cieszę się, że już nie podpisujesz się moją ksywką.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Filary
Życzenia na nowy rok.